Gå til innhold

Tannbørstekrus blir så ekle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må være første gang jeg har Googlet noe uten å finne noen spørsmål, tråder, svar eller løsninger. Det må da være flere enn meg som tenker på dette? Krusene til tannbørster blir så ekle og misfagede etter bare en uke. Jeg skyller og vasker det litt annenhver dag for å unngå dette. Hva gjør dere? Finnes det noe alternativ til kruset? 

Anonymkode: 6175f...1e4

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke dette problemet... Skyller du tannbørsten godt etter puss?

Anonymkode: 88f40...cb9

Skrevet

hmm... Jeg har tannbørsten min i en tannbørste kopp, men bruker ikke denne koppen for å skylle- det er bare for oppbevaring. Den er ikke stygg inni, men kan av og til bli litt grisete utenpå da tannbørstene lener seg på kanten. Det er bare å vaske den inni mellom

Skrevet

Dette syns jeg også. Selv om jeg skyller av. Misfarget har satt seg sånn, at jeg nå bare tar vann i munnen med hånda, skyller, og spytter ut. Bruker ikke det ekle glasset.

Før vasket jeg det ofte i oppvaskmaskinen, men den er ødelagt. Gidder ikke stå og skrubbe for hånd hele tida. Mulig det hjelper å bytte fra plast til noe annet.

Anonymkode: 55356...1ee

• Liker 1
Skrevet

Jeg vasker krusene i oppvaskmaskin ca 1 gang i uka. Hvis de er ekstra ekle har jeg litt oppvaskmiddel og vann oppi, og lar dem stå noen timer før jeg skyller og setter dem i maskinen.

Anonymkode: 5aa10...fa4

• Liker 5
Skrevet

Vasker koppen i oppvaskmaskinen? Skyller børsten godt før jeg setter den i koppen til vanlig. Med børsten opp..

• Liker 2
Skrevet

De blir kjempeekle. Jeg skyller alltid munnen under springen, har ikke brukt tannglass til dette siden jeg var barn. Jeg tar mitt i oppvaskmaskinen regelmessig. Men tannglasset er kanskje det ekleste jeg har i hele huset. 

Anonymkode: ccfa7...6b0

• Liker 6
Gjest HunSomSaDetRettUt
Skrevet

Jeg har keramikk, og klorer det bare🤓

Skrevet

Det er klart de blir ekle, men det er da bare å vaske de i oppvaskmaskin innimellom. 

Skrevet

TS her. Det er ikke det at jeg skyller munnen med disse glassene (gjør folk det?), det er bare at vi setter tannbørstene oppi der etter bruk (for de kan jo ikke ligge løst over vasken), og da renner det ned tannkremrester. Føler det er uunngåelig når man har dårlig tid om morgenen (men føler likevel jeg skyller godt. Kanskje mannen er hovedsynderen her).

Uansett betryggende at noen av dere opplever det samme. Selv byttet jeg ut kruset i en slik en som jeg bestilte fra nettet:

Bilderesultater for toothbrush holder 

Men også den må vaskes ofte.

Skrevet

Laget du denne tråden for å reklamere? Først skriver du: Æsj tannglasset blir så ekkelt! Også to timer senere: Jeg har kjøpt dette produktet.

Anonymkode: 306f7...8fd

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Laget du denne tråden for å reklamere? Først skriver du: Æsj tannglasset blir så ekkelt! Også to timer senere: Jeg har kjøpt dette produktet.

Anonymkode: 306f7...8fd

I så fall en jævlig dårlig reklame. Skriver jo at det ikke virker... PS. Finnes det folk som livnærer seg på å selge tannbørsteholdere i plast og skriver om dem på Kvinneguiden? A new low

• Liker 5
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det er ikke det at jeg skyller munnen med disse glassene (gjør folk det?), det er bare at vi setter tannbørstene oppi der etter bruk (for de kan jo ikke ligge løst over vasken), og da renner det ned tannkremrester. Føler det er uunngåelig når man har dårlig tid om morgenen (men føler likevel jeg skyller godt. Kanskje mannen er hovedsynderen her).

Uansett betryggende at noen av dere opplever det samme. Selv byttet jeg ut kruset i en slik en som jeg bestilte fra nettet:

Bilderesultater for toothbrush holder 

Men også den må vaskes ofte.

Litt vanskelig å få plassert den inni skapet vel?

Skrevet

Ser flere skriver at de skyller munnen etter tannpuss ved å bruke hånd eller rett fra springen. Men uansett, det er jo ikke så lurt å skylle bort fluoren, med mindre du bruker annen munnskyll etterpå. Fluor er viktig vet dere 😊

Anonymkode: 57c32...2ce

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Apocalypte skrev:

Litt vanskelig å få plassert den inni skapet vel?

Ja, jo, jeg kjøpte bare noe jall fra Wish med lim bakpå, så den henger ved siden av speilet. Det drypper jo fra den også, så jeg ville ikke sette den i et skap.

Skrevet

Jeg har en utbrettet serviett oppi glasset, som jeg har brettet ned og festet med en syltestrikk rundt toppen. Så bytter jeg den bare når det trengs, ganske ofte. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...