Humas Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 (endret) Jeg har jobbet i over 30 år med div saksbehandling. Mange uheldige omstendigheter, nedbemannet 3 ganger, tatt 4-5 midlertidige jobber, har i snitt byttet jobb annethvert år. Jobber med stort arbeidspress, krevende sjefer, krevende oppgaver, økende saksmenge uansett hvor fort jeg jobbet. Har alltid vært svært pliktoppfyllende og valgt jobb før privatliv, i mange år ikke hatt energi til mer. Jeg er over 50 og har virkelig møtt veggen. Måtte over på AAP, fortsatt utslitt og går til samtaleterapi. Kan virkelig ikke tenke meg å jobbe på kontor igjen. Liker mennesker og kan tenke meg å jobbe innen helse. Er det håp i min alder å få omskolering eller kurs etter hvert? Noen som jobber som assistent på sykehjem, med utv.hemmede, hjemmehjelp e.l. som kan si hva de liker/ikke liker ved jobben? Andre forslag til yrker? Hilsen rådvill og utbrent Endret 19. februar 2020 av Humas Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Du bør ha god helse for å jobbe på sykehjem. Men bolig for utv. hemmede er jo ofte roligere. Søk litt rundt, og hør om du kan få prøve deg. Anonymkode: 5ef7a...d70
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 Jobber i boveiledningstjenesten. Varierte dager som består av turer, bistand i hverdagen og praktiske ting i hjemmet. Kjempefin jobb, men det kan være tungt om brukerene har dårlige perioder. Der jeg jobber er det også en del utagering, noe som tærer på min psyke. Tror det hadde vært lettere om jeg jobbet oftere, men har bare 32% stilling, så mer tid å «grue» meg på. Hadde nok derfor ønsket en «roligere» brukergruppe :) Anonymkode: 9cbf6...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå