AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Er så usikker på hva jeg skal velge! Har bestilt samme dunjakke i to ulike størrelser og skal levere tilbake den ene til butikken. Hvor romslig skal en tykk dunjakke egentlig være? Den minste størrelsen følger kroppen, uten at den føles trang, jeg kan bevege meg fritt og den strammer ikke noe sted, men det er heller ikke mer plass enn det bør være... Den største er litt mer «baggy», og den føles tykkere, sannsynligvis fordi jakken sitter løsere rundt kroppen, men føler at den er litt stor rundt brystet/ryggen, og jeg selv ser også større/feitere ut i den største størrelsen 🤪 Men kjempekomfortabel! Tenker at den minste størrelsen kanskje er mest anvendelig siden jakken ikke blir så voldsom(t stor), men lurer på om det kanskje er den største størrelsen som er «riktig»? Har sett på størrelsestabellen for merket som jakken er av og jeg ligger sånn ca i skillepunktet mellom de to størrelsene... Anonymkode: 5abc7...574
LeneXCII Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Kanskje du burde velge et annet merke der str passer deg bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå