AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Jeg traff en fyr på Tinder for en ukes tid siden. Jeg har truffet han to ganger og vi hadde sex den siste gangen. Han har ringt meg et par ganger og sender meg en del meldinger hver dag. Jeg ser på det hele som en flørt med uviss tidsramme. Han har hatt veldig mange (og da mener jeg mange) sexpartnere, mens jeg er uerfaren og nettopp kommet i gamet. Han er interessert i å høre om mine tidligere erfaringer, og vil gjerne ha med en ekstra i senga. Det er i alle fall det han sier. I bunn og grunn ser jeg ikke på dette som særlig seriøst. Samtidig så uttrykker han nå at han vil at jeg skal si ifra hvis jeg vil være med noen andre, og han virker nesten litt sjalu hvis jeg flørter eller finner noen andre menn interessante. Så hva tror dere han egentlig vil? Jeg skal høre litt mer med han når vi møtes neste gang, men jeg vil bare ikke ødelegge den løse og lette stemningen som vi har. Anonymkode: 3a4bf...136
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Du er åpenbart en pulevenn for han, og ikke noe mer. Du ser vel det? Anonymkode: dd64c...f16 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er åpenbart en pulevenn for han, og ikke noe mer. Du ser vel det? Anonymkode: dd64c...f16 Jeg ser ikke helt hvor det fremgår at jeg ønsker noe mer enn det? Så lenge han ønsker å ha det sånn gjør det ikke noe for meg, og det er jo hele poenget med tråden min. Anonymkode: 3a4bf...136 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er interessert i å høre om mine tidligere erfaringer, og vil gjerne ha med en ekstra i senga. Dette sier man ikke til en fremtidig partner. En mann som vil ha deg, vil ha deg og bare deg. Du må lære deg å sette grenser, og stå opp for deg selv. Hva han vil burde være f*cking irrelevant. Start med å finne ut av dine standarder for ditt liv, hvis ikke vil andre sette de for deg. Anonymkode: 896a1...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 Det er mulig at dette er ting han har vent seg til å si, som en del av spillet, og at det ikke treffer akkurat deg. Anonymkode: 8bceb...1ba
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #6 Skrevet 19. februar 2020 Men i all verden dere... Det er da ikke bare menn som ønsker noe useriøst her i livet. Jeg vil ikke hoppe inn i et forhold, og jeg synes det er fint hvordan vi har det nå. Jeg er heller ikke negativ til å utforske våre lyster. Jeg er mer bekymret for om han er ute etter mer forpliktelse enn det jeg er. Denne tråden ligger tross alt i seksualitetsforumet, så jeg skjønner ikke hvorfor dere svarer på dette som om jeg er ute etter et forhold med denne mannen. Jeg har tross alt bare kjent han i en uke. Anonymkode: 3a4bf...136 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #7 Skrevet 19. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig at dette er ting han har vent seg til å si, som en del av spillet, og at det ikke treffer akkurat deg. Anonymkode: 8bceb...1ba Takk for innspill. Ja, det kan godt være. Jeg får våge å utfordre han litt på det neste gang vi treffes. Anonymkode: 3a4bf...136
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #8 Skrevet 20. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg traff en fyr på Tinder for en ukes tid siden. Jeg har truffet han to ganger og vi hadde sex den siste gangen. Han har ringt meg et par ganger og sender meg en del meldinger hver dag. Jeg ser på det hele som en flørt med uviss tidsramme. Han har hatt veldig mange (og da mener jeg mange) sexpartnere, mens jeg er uerfaren og nettopp kommet i gamet. Han er interessert i å høre om mine tidligere erfaringer, og vil gjerne ha med en ekstra i senga. Det er i alle fall det han sier. I bunn og grunn ser jeg ikke på dette som særlig seriøst. Samtidig så uttrykker han nå at han vil at jeg skal si ifra hvis jeg vil være med noen andre, og han virker nesten litt sjalu hvis jeg flørter eller finner noen andre menn interessante. Så hva tror dere han egentlig vil? Jeg skal høre litt mer med han når vi møtes neste gang, men jeg vil bare ikke ødelegge den løse og lette stemningen som vi har. Anonymkode: 3a4bf...136 Høres ut som en fuckboy. Men nå har jo du fått alle hans sexpartnere også, så da har du hatt like mange selv med alt det kan føre til. Anonymkode: d05bd...7c0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #9 Skrevet 20. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en fuckboy. Men nå har jo du fått alle hans sexpartnere også, så da har du hatt like mange selv med alt det kan føre til. Anonymkode: d05bd...7c0 Hva får deg til å tro at vi ikke har brukt beskyttelse? Anonymkode: 3a4bf...136
bustelise Skrevet 20. februar 2020 #11 Skrevet 20. februar 2020 (endret) I mine ører høres det ut som han vil legge beslag på deg, samtidig som han puler rundt selv. Ikke uvanlig, men ikke noe jeg ville gått med på. Endret 20. februar 2020 av bustelise
Cinnamondiva Skrevet 20. februar 2020 #12 Skrevet 20. februar 2020 Vel, synes det høres ut som seksuell utnyttelse. Og han kontrollerer deg. Vær bare forsiktig sier jeg bare
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #13 Skrevet 20. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men i all verden dere... Det er da ikke bare menn som ønsker noe useriøst her i livet. Jeg vil ikke hoppe inn i et forhold, og jeg synes det er fint hvordan vi har det nå. Jeg er heller ikke negativ til å utforske våre lyster. Jeg er mer bekymret for om han er ute etter mer forpliktelse enn det jeg er. Denne tråden ligger tross alt i seksualitetsforumet, så jeg skjønner ikke hvorfor dere svarer på dette som om jeg er ute etter et forhold med denne mannen. Jeg har tross alt bare kjent han i en uke. Anonymkode: 3a4bf...136 Selvom dette ligger i seksualforumet så kan jo innlegg oppfattes som om noen ønsker noe mer enn bare sex... Anonymkode: 8a706...54d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå