Ella Grisella Skrevet 19. februar 2020 #1 Del Skrevet 19. februar 2020 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg felleski, men er litt usikker på hvilke. Jeg tenker Fischer Twin skin performance eller Rossignol R-skin fordi de er testvinnere i testene jeg har lest. Er det noen som har disse, og vil dele erfaringer? Er det andre typer/merker jeg evt bør sjekke ut? Er salg på Atomic ser jeg. Er de bra? En annen ting, ser at noen merker opererer med type "stiff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. februar 2020 #2 Del Skrevet 19. februar 2020 Jeg har lest litt forskjellig ang. disse testene at man skal ikke stole helt på de - for det er jo feks. veldig avh. av forholdene man tester under. Det viktigste er jo å finne ski som passer deg - mtp. vekt og teknikk. Jeg ville ha gått i en butikk hvor de har peiling og fått de til å plukke ut ski til meg. Nå kan du jo helt sikkert få en god pris på de. Jeg har felleski fra Atomic og er godt fornøyd med de. Ville også vurdert move-bindinger , de du kan justere fram og tilbake etter om du går oppover eller nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 19. februar 2020 #3 Del Skrevet 19. februar 2020 Har Fischer-skiene du nevner, og er for så vidt godt fornøyd med dem. Prøvde dem i dag på endel minusgrader, og opplevde at fellene "lugget" litt, ikke sånn supergod gli. Men veldig fornøyd på det meste av føre ellers. Har skyvbare bindinger, men har egentlig ikke helt funnet ut av dem ennå. Uegnet i upreparert snø/dyp snø er min påstand, men det skyldes vel heller at skiene ikker er laget for slike forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Del Skrevet 19. februar 2020 Har Rossignol r-skin tedtvinnermodellen (merk at det er noen ulike varianter) og fornøyd med dem. De fungerer fint også for den som ikke er veldig teknisk god. Har bevegelige bindinger som kan brukes for å justere nedtråkket ut fra forhold eller endret vekt. Jeg kjøpte mine på Oslo Sportslager og fikk god service og hjelp der. Anonymkode: 097c4...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå