Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd brynslaminering med de samme produktene jeg bruker til vippeløft fra Refectocil og resultatet ble helt jævlig. Hårene ligger helt feil klistra inn mot huden og brynene ser skeive ut. Har forsøkt en ny runde med produktene for å rette opp. Det ble bittelitt bedre, men det svei noe jævlig og huden tåler nok ikke mer med det første.

Har noen tips til hvordan jeg kan rette opp brynene? Er det noen produkter som "reverserer" permanenten eller noe som kan "myke opp"? Jeg er selvfølgelig på ferie i Gokk nå og er ikke hjemme i Oslo før om to uker så å dra til en hudpleier er ikke et alternativ nå. 

Skrevet

Skjønner ikke denne trenden, når ble det fint at brynshårene står rett opp??   Er nok ikke mye du kan gjøre når det er permanentbehandling du har brukt.  Hårvoks?

• Liker 2
Gjest Keikolina
Skrevet

Måtte se en video av dette, virkelig grusomt, hun jeg så ble seende litt gorilla aktig ut

Skrevet

Haha, enig i at brynene som står rett opp ser helt koko ut. Jeg tenkte at metoden kunne hjelpe meg med noen hårstrå som alltid vokser litt skeivt, men dette ble helt krise. Må nok skamfullt bestille en time hos en brynssalong når jeg er hjemme i Oslo igjen, hvis ingen har noen gode tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...