AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Og hvor gamle var de, lurer siden jeg tenker mye på hvordan og når jeg skal fortelle at Jeg har fått seg ny kjæreste til mine barn (15 og 7) Anonymkode: 5956e...4ab
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Kommer jo veldig an på hvor lenge siden det er at dere foreldre gikk fra hverandre, og hvor lenge du har vært sammen med ny kjæreste. Min eksmann introduserte ikke sin nye kjæreste til barna (5og9år) før de hadde vært sammen i over ett år. Da hadde det gått en stund siden bruddet mellom oss, og de såreste følelsene hadde lagt seg rundt det hele. De rushet heller ikke bli kjent fasen, men begynte med små besøk her og der. Ungene tok det kjempefint og har i dag et godt forhold til ny kjærste. Også godt for meg som mor, som fikk tid til å venne meg til en annen kvinne i mine barns liv😅 (er vel ikke lov å si uten å bli kaldt for den gale eksen🙈) Lykke til! Anonymkode: 5ec00...7e3
Ulrikke Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 Jeg var "den nye kjæresten", og vi hadde bare vært sammen et halvt år da jeg møtte barna. Små møter i starten, McDonalds, lekeland, sånn at de ble vant til at jeg var der uten at vi måtte sitte oppå hverandre. Skulle jeg gitt råd til andre ville jeg nok ventet lenger. Vet egentlig ikke hvorfor, for det gikk ekstremt smertefritt hos oss, barna var små og var positive fra dag 1. Far og jeg er fortsatt sammen 18 år senere. Men når jeg ser tilbake er jo et halvt år egentlig ingenting.... Men som sagt, det gikk helt supert, så jeg har ingen direkte grunn til å mene det jeg gjør...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Var 100% alene med ungen så vi begynte med turer til lekeland, tusenfryd, kino osv i starten. Vi traff hverandre gjennom felles bekjente og jeg visste han var en god og ordentlig mann. Han var på besøk på kvelden, men ungen min sov jo sjeldent så det gikk ikke så bra med alenetid. Barnet mitt digget han. Han har en datter fra før av og hun likte meg godt og barna gikk helt supert overens. Vi introduserte oss bare som venner i starten. Hadde flere mannlige venner og han flere kvinnelige venner. Eksene våres hadde allerede funnet nye på den tiden. Vi flyttet sammen etter 1 1/2 år og det gikk over all forventning. Vi er fortsatt sammen 10 år etterpå og like glad ihverandre alle sammen. Anonymkode: 36e73...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå