Gå til innhold

Dødsfall...😢

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man ta selvmord med minst mulig smerte? Vær så snill og hjelp jeg trenger råd. Ønsker ikke være her lengre.

Anonymkode: fdba0...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

116117. Ring nå.

Anonymkode: 2e1a4...9ac

Nei jeg er drittlei av de"profesjonelle" idiotene som ikke forstår noe. Må ha skikkelig råd og er enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerte vil det alltid være, for alle som er glad i deg. Du vil vel ikke utsette dem for det?

Anonymkode: 12506...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man ta selvmord med minst mulig smerte? Vær så snill og hjelp jeg trenger råd. Ønsker ikke være her lengre.

Er du ung? Gutt/jente? 

Du må jo ikke gi opp. Alle har det tøft og kjipt til tider. Det blir bedre, det finnes en løsning, alltid. ♡♡ 

Anonymkode: d1c40...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved akutte situasjoner, ring legevakten på 116 117 eller nødnummer 113.

Mental Helse: 116 123

Røde Kors: 800 33 321

Kirkens SOS: 22 40 00 40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

• Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen 

_popcorn_, moderator

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...