Catlin Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Hvilke kaker er godt å fryse - og fryses de evnt. med eller uten fyll. Jeg har en oppskrift på kefirkake og en på karamellkake som begge er super å fryse med fyll. Kan man f.eks fryse verdensbeste? Andre kaker som er gode å fryse?
Gjest skindeep Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Sjokoladekake m/ glasur og fyll Peanøttkake Iskake ( he he he , sorry dårlig spøk ) Eplekake de jeg kommer på i farten!
Gjest LoisLane Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Suksessterte kan fryses med fyll. Blir seig og god når man tar den opp. Det gjør kransekake også.
mari Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 gullrotkake og sjokolade kake, de som skal lages til figurer bør fryses først, da er de lettest å jobbe med, eplekake, som nevnt over, er perfekt å ha i fryseren og så bare varme opp det antallet som trengs når man får besøk!
tommeline Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Hvilke kaker er godt å fryse - og fryses de evnt. med eller uten fyll. Jeg har en oppskrift på kefirkake og en på karamellkake som begge er super å fryse med fyll. Kan man f.eks fryse verdensbeste? Andre kaker som er gode å fryse? Ville ikke fryst verdens beste med fyll i alle fall. krem kan lett bli kornete når den har vært fryst. Og marengsen blir seig. Men sukkerbrød kan greit fryses. Og forskjellige formkaker.
Catlin Skrevet 11. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2005 Tusen takk for tips og gode ideer. :-) Tar gjerne i mot flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå