AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Hvordan kan man håndtere det hvis man opplever at noen ikke liker en uten noen spesiell grunn eller at man har gjort noe? Anonymkode: 0a711...b97
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Hadde ikke giddet å gjøre noe, alle kan ikke like alle sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 Du bare driter i det og lar de holde på. Søstera mi er sånn. Vi er godt over 40 begge to. Hvis man ikke er enig med henne blir det silent treatment i x antall dager og uker. Hun sletter meg som venn på fb også Anonymkode: 2d10c...aba 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Er det noe man kan gjøre for seg selv for å unngå å ikke bli såret hvis det er noen som misliker en uten grunn? Anonymkode: 0a711...b97
Gjest EmKay Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 Hvis dette er en jeg er nødt å omgås, spør jeg om jeg har sagt eller gjort noe galt. Oftest er det kun en misforståelse som er lett å klare opp i. Om ikke er det bare å akseptere at man ikke kommer overens med alle, og slutte å bry seg med det.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #6 Skrevet 19. februar 2020 Noen flere svar? Anonymkode: 0a711...b97
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #7 Skrevet 19. februar 2020 Du vet jo ikke om vedkommende misliker deg. Det er noe du antar, fordi du tolker oppførselen slik. Men du aner ikke hva som foregår oppi hodet på vedkommende, og det er egentlig ikke din business hva andre synes om deg. Så lenge de ikke behandler deg dårlig, og du vil stå opp for deg selv. Jeg var tidligere slik at om jeg tolket kommentarer, blikk eller toneleie som surt eller fiendtlig, så kunne jeg gruble på det i evigheter. Men så fant jeg ut at nok var nok. Frem til noen sier at de har et problem med meg, så er det ikke mitt problem. De får være voksne nok til å ta det opp. Jeg kan ikke gå rundt og ta ansvar for at jeg muligens har gjort noen irritert på meg, uten å vite om det stemmer. Det ansvaret får jeg ta når de sier ifra. Frem til da kan du anta at vedkommende bare er sånn, og at det ikke handler om deg. Du kaster bort tid og energi på å gruble på slikt. Anonymkode: 25fb9...806 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #8 Skrevet 19. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet jo ikke om vedkommende misliker deg. Det er noe du antar, fordi du tolker oppførselen slik. Men du aner ikke hva som foregår oppi hodet på vedkommende, og det er egentlig ikke din business hva andre synes om deg. Så lenge de ikke behandler deg dårlig, og du vil stå opp for deg selv. Jeg var tidligere slik at om jeg tolket kommentarer, blikk eller toneleie som surt eller fiendtlig, så kunne jeg gruble på det i evigheter. Men så fant jeg ut at nok var nok. Frem til noen sier at de har et problem med meg, så er det ikke mitt problem. De får være voksne nok til å ta det opp. Jeg kan ikke gå rundt og ta ansvar for at jeg muligens har gjort noen irritert på meg, uten å vite om det stemmer. Det ansvaret får jeg ta når de sier ifra. Frem til da kan du anta at vedkommende bare er sånn, og at det ikke handler om deg. Du kaster bort tid og energi på å gruble på slikt. Anonymkode: 25fb9...806 👏 Anonymkode: 0a711...b97 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå