Lambda Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 ja, hvorfor må dere jenter absolutt gå med det???? i dagtidlig på vei til jobb holdt jeg på å deise rett i baken på en golf.....bare fordi det gikk ei helt ok dame med stram rumpe på fortauet....dere er trafikkfarlige...men du så herlige:)
Gjest Tullarulla Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 ja' date=' hvorfor må dere jenter absolutt gå med det???? i dagtidlig på vei til jobb holdt jeg på å deise rett i baken på en golf.....bare fordi det gikk ei helt ok dame med stram rumpe på fortauet....dere er trafikkfarlige...men du så herlige:)[/quote'] mener ikke å være for harsk her, men slutt å glo din ekle mannegris. det siste vi trenger i denne verden er nok en ekkel mann som glor på damer.
Gjest manic Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Vi trenger da menn som sier vi er herlige? Er vel ingen hemmelighet at gutter liker kvinneromper, selv digger jeg manneromper! Og jeg spotter lett et innlegg fra en "mannegris", dette var ikke det
Gjest TomKrus Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 mener ikke å være for harsk her, men slutt å glo din ekle mannegris. det siste vi trenger i denne verden er nok en ekkel mann som glor på damer. Huff, ja. Menn som liker damer er ekle.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2005 #6 Skrevet 10. juni 2005 Fy faen assa ser folk på om vi går med stramt tøy? Da må vi så klart bli sure istedenfor å slutte å gå med tøy som framhever våre KVINNELIGE FORMER girl power!!!
mjau Skrevet 11. juni 2005 #7 Skrevet 11. juni 2005 Jeg bruker stramme bukser, FORDI det er deilig å vise seg litt fram, og jeg liker at menn ser på rompa mi, og tenker "Hey, fin rompe!" når jeg smyger meg elegant forbi, thi hi hi... neida, det ble bare tull, men vi liker jo at menn ser på oss damer og at de synes vi er fine, ikke sant??
Gjest Tullarulla Skrevet 21. juni 2005 #8 Skrevet 21. juni 2005 Jeg bruker stramme bukser, FORDI det er deilig å vise seg litt fram, og jeg liker at menn ser på rompa mi, og tenker "Hey, fin rompe!" når jeg smyger meg elegant forbi, thi hi hi... neida, det ble bare tull, men vi liker jo at menn ser på oss damer og at de synes vi er fine, ikke sant?? Det hadde vært helt ok hadde det bare ikke vært så ensidig. Du ville ALDRI høre om noen kvinne som har blitt så distrahert av en mann som gikk forbi at hun ble en farlig traffikant! DET er i hvert fall sikkert. SÅ beklager, det siste verden trenger er nok en kåt ekkel grisemann.
Gjest StoreSky Skrevet 21. juni 2005 #9 Skrevet 21. juni 2005 Det hadde vært helt ok hadde det bare ikke vært så ensidig. Du ville ALDRI høre om noen kvinne som har blitt så distrahert av en mann som gikk forbi at hun ble en farlig traffikant! DET er i hvert fall sikkert. SÅ beklager, det siste verden trenger er nok en kåt ekkel grisemann. Mulig jeg er en kvinnegris..Ikke at jeg kjører bil da.. Men jeg har da snudd meg etter gutter/mannfok jeg også. Feks i disse varme tider og man går forbi en byggeplass..nam! Naken overkropp og ekte muskler! Eller naken overkropp, kort hår (på hodet) tattoveringer..Oooooo! Da snur jeg meg... Jada, Skyt meg. Så overfladisk er jeg.
Icy Skrevet 21. juni 2005 #10 Skrevet 21. juni 2005 Det hadde vært helt ok hadde det bare ikke vært så ensidig. Du ville ALDRI høre om noen kvinne som har blitt så distrahert av en mann som gikk forbi at hun ble en farlig traffikant! DET er i hvert fall sikkert. SÅ beklager, det siste verden trenger er nok en kåt ekkel grisemann. Klart det er ekkelt med kåte grisemenn når man har ett tragisk sexliv. Men for kvinner med ett noenlunde bra sexliv så tror jeg de setter pris på at mannen er "en kåt ekkel grisemann". La meg også få legge til at det er forskjell på å være pervo og å like sex.
LilleSol Skrevet 21. juni 2005 #11 Skrevet 21. juni 2005 Det hadde vært helt ok hadde det bare ikke vært så ensidig. Du ville ALDRI høre om noen kvinne som har blitt så distrahert av en mann som gikk forbi at hun ble en farlig traffikant! DET er i hvert fall sikkert. SÅ beklager, det siste verden trenger er nok en kåt ekkel grisemann. Hehe, er du sikker? Jeg holdt nemlig på å kjøre på en bil i en rundkjøring en gang på grunn av en lekker muskelmann i bar overkropp som jobbet midt i rundkjøringa.. :oops: Men kjekk var han! - LilleSol - Ekkel Grisedame
Mrs. K Skrevet 21. juni 2005 #12 Skrevet 21. juni 2005 Du ville ALDRI høre om noen kvinne som har blitt så distrahert av en mann som gikk forbi at hun ble en farlig traffikant! DET er i hvert fall sikkert. Øhh! :oops:
Gjest Moonshadow Skrevet 22. juni 2005 #14 Skrevet 22. juni 2005 Det hadde vært helt ok hadde det bare ikke vært så ensidig. Du ville ALDRI høre om noen kvinne som har blitt så distrahert av en mann som gikk forbi at hun ble en farlig traffikant! DET er i hvert fall sikkert. Jeg kjører ikke bil.. Heldigvis kanskje.. Jeg har gått på mang en vegg ol fordi øynene vandret sin vei jeg
smidja Skrevet 22. juni 2005 #15 Skrevet 22. juni 2005 Det hadde vært helt ok hadde det bare ikke vært så ensidig. Du ville ALDRI høre om noen kvinne som har blitt så distrahert av en mann som gikk forbi at hun ble en farlig traffikant! DET er i hvert fall sikkert. SÅ beklager, det siste verden trenger er nok en kåt ekkel grisemann. Tror ikke du har spurt mange kvinner om dette. Tror det er mange som blir meget distrahert av en lekker mannekropp, meg selv innbefattet :D
Gjest Mito24 Skrevet 22. juni 2005 #16 Skrevet 22. juni 2005 Jeg bruker stramme bukser, FORDI det er deilig å vise seg litt fram, og jeg liker at menn ser på rompa mi, og tenker "Hey, fin rompe!" når jeg smyger meg elegant forbi, thi hi hi... neida, det ble bare tull, men vi liker jo at menn ser på oss damer og at de synes vi er fine, ikke sant?? Det er ikke tull, innrom at det er akkurat derfor du gjor det.
Lambda Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #17 Skrevet 22. juni 2005 Vet ikke helt om jeg ser bryet verdt med å forsvare meg ovenfor tullarulla, men jeg har litt lite å gjøre i dag Jeg ser ikke på meg selv som noen kåt mannegris....eller, ok så er jeg fra tid til annen kåt. Og at jeg er mann, det er det ikke så mye tvil om. Men noen gris, det er jeg ikke! For om det er slik at alle som kikker på jenter/ damer er noen griser, ja da tror jeg faktisk det er bare mannegriser i dette landet. Kanskje sett bort fra homsepatruljen og deres likesinnede da, men de har jo andre å kikke på Men er det ikke fint da, at noen legger merke til dere, at noen kikker litt og synes dere er vakre? For det er dere jenter, alle på hver deres måte, der dere vandrer rundt i sommerlige antrekk og fulle av sol i sinn:) Jeg har begynnt å følge litt bedre med på vegen nå....må konse veldig
Gjest Mito24 Skrevet 22. juni 2005 #18 Skrevet 22. juni 2005 Det hadde vært helt ok hadde det bare ikke vært så ensidig. Du ville ALDRI høre om noen kvinne som har blitt så distrahert av en mann som gikk forbi at hun ble en farlig traffikant! DET er i hvert fall sikkert. SÅ beklager, det siste verden trenger er nok en kåt ekkel grisemann. Du mener at verden heller trenger atomkrig enn en kåt mann til? Jeg antar at din frustrasjon bunner i at du aldri selv får blikk fra menn, kanskje med unntak av noen få av den forundrede typen, som lurer på om den flodhesten har rømt fra en dyrehage eller et sirkus.
Gjest :Frida: Skrevet 22. juni 2005 #19 Skrevet 22. juni 2005 Jeg antar at din frustrasjon bunner i at du aldri selv får blikk fra menn, kanskje med unntak av noen få av den forundrede typen, som lurer på om den flodhesten har rømt fra en dyrehage eller et sirkus. Hva er det for noe å si da Mitro24? Du er ikke særlig langtenkt i innleggene dine.
Gjest Hmm Skrevet 23. juni 2005 #20 Skrevet 23. juni 2005 Må bare si til Tullarulla, at jeg har kræsja jeg pga en gutt. Riktig nok en jeg likte, men like herlig ble jeg distrahert i min bilkjøring da jeg så han gikk på fortauet. Så joda, jenter gjør også sånn..... Synes det er kjempefint at gutta roser litt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå