Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha eggløsning ila uka og jeg merker jeg er ekstremt hormonell! Gjorde en bagatell om til et problem og er rasende for små filleting. Bruker clearblue digital og fikk positiv på østrogen stigningen i dag, kan dette gjøre oss om til monstre?! 😂🙊 Er det flere som har det slik? Aldri tenkt over det før, men i disse prøvedager legger en jo merke til så mangt🤷‍♀️🙄

Anonymkode: 5199e...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner på det i perioder jeg også, ikke uvanlig 🤡

Skrevet

I to hele dager før EL var jeg rasende denne gangen. Skikkelig forbanna! På helt idiotiske ting. Skyldes visstnok at vi får et blaff av testosteron i kroppen rundt EL som gjør oss hevnlystne og aggressive 🤣 Godt å høre om flere. Denne gangen synes jeg EL har vært mer PMS enn selve PMS-perioden (lutealfasen?? aner ikke).

Skrevet
5 timer siden, Vestalinn skrev:

I to hele dager før EL var jeg rasende denne gangen. Skikkelig forbanna! På helt idiotiske ting. Skyldes visstnok at vi får et blaff av testosteron i kroppen rundt EL som gjør oss hevnlystne og aggressive 🤣 Godt å høre om flere. Denne gangen synes jeg EL har vært mer PMS enn selve PMS-perioden (lutealfasen?? aner ikke).

Enig. Lagde et helvete i hjemmet i dag for ingenting. Skjønte ikke hvor det kom fra,Men skal som sagt ha eggløsning ila et par dager, så får håpe det er et kraftfullt egg eller noe😂😂🙊 veldig godt å høre i vi er flere, mannen var ikke imponert over rabalderet jeg laget😂🙈 måtte Google for følte meg, som du sier, mer PMS enn rundt El:p

Anonymkode: 5199e...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...