Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #21 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg trener best alene sammen med hunden. Nå for tiden jogger jeg endel og den eneste jeg vil ha med meg da , er bikkja fordi han stopper når jeg vil og springer når jeg vil og han sier ingenting når peser meg gjennom skogen: :oops: Skal jeg gå tur variere det litt , noen ganger vil jeg helst gå alene og andre ganger vil jeg hest ha selskap. Jeg pleier å ta en kveldstur med ei venninen gjennom kirkegården om kvelden og det er veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 9. juni 2005 #22 Del Skrevet 9. juni 2005 Best saman med nokon. Men etter eg har gått/jogga med venninna mi, så gjer eg pilates på soverommet. Men det er ei stund sidan no, og det er tungt å starte opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #23 Del Skrevet 10. juni 2005 Alene, så kan jeg gjøre det i mitt tempo og sånn jeg vil sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alsana Skrevet 10. juni 2005 #24 Del Skrevet 10. juni 2005 Eg trener desidert best åleine. Då kan eg koble av og vere for meg sjølv. I tillegg kan eg trene akkurat når og korleis eg sjølv vil. Beste tida på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #25 Del Skrevet 10. juni 2005 Trener best alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 11. juni 2005 #26 Del Skrevet 11. juni 2005 Trener best alene. Da kan jeg gå/sykle i mitt eget tempo. Har med meg mp3 spilleren og koser meg alene på tur. Frisk luft gjør underverker for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå