AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Del Skrevet 19. februar 2020 Vi skal til København med båt på mandag til tirsdag, og hjem igjen fra tirs til ons. Hvordan ser jeg om det kommer til å bli såpass med vind at jeg kanskje blir sjøsyk? Har hatt én sånn tur før det det var så høye bølger at man datt overende der inne og jeg lå og spøy. Ikke den beste turen. Så.. Hvordan finner man ut sånt noe? Anonymkode: c997d...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marieeeee Skrevet 19. februar 2020 #2 Del Skrevet 19. februar 2020 Du må se på værvarslingen om det blir mye vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #3 Del Skrevet 19. februar 2020 Men hvordan ser man værvarselet midt ute på havet? Og hva er såpass med vind at man vil merke det på båten? Anonymkode: c997d...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 19. februar 2020 #4 Del Skrevet 19. februar 2020 Det ligger værmelding ute på sidene til de du reiser med. 12-13 m/s kjente jeg litt når var på tur. Så alt derfra og opp ville jeg beregnet som sjø🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Del Skrevet 19. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan ser man værvarselet midt ute på havet? Og hva er såpass med vind at man vil merke det på båten? Anonymkode: c997d...4ba Frisk bris og mer er mye vind, sjekk landområder. Det blåser mer på havet. Anonymkode: 445f8...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå