AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Eller bør de ha selvtillit? Anonymkode: c9df7...ad5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Turn-off er det ikke, men kan jo bli slitsomt. Det voldsomme kravet om høy selvtillit gjelder nok først og fremst for menn da. Anonymkode: 80322...d2f
Gjest Dævendøtte Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller bør de ha selvtillit? Anonymkode: c9df7...ad5 Spør jo hvordan de er, ligger man på sofaen hele dagen og propper i seg søtsaker og klager over hvor misfornøyd man er, så er ikke det så veldig tiltalende.
Bamseklemmer Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Nei, synes ikke det er turn-off, men jeg synes det er litt fisking på at hun vil ha bekreftelse på at hun er bra nok😂Det er jo mye press i samfunnet om utseende og slanking. Jo mere de trener og fikser på seg selv, jo høyere blir de fiksert på dette... Da er det godt de har en mann som elsker dem for den hun er, og støtter og gir henne ærlige komplimenter. Men det er ikke uvanlig at man blir tatt for å ljuge eller ikke si sannheten... Neste steg er å gi henne roser eller skjokolade, men da får jeg ofte høre i en litt streng humoristisk tone: Har du gjordt noe galt!? Hva er det du trenger nå!?😂...Men skjokoladen smetter de gladelig i seg uten et ord🙄
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 Nei, går helt fint.🙂 Anonymkode: 5bde9...e9d
Gjest Paramount Skrevet 19. februar 2020 #6 Skrevet 19. februar 2020 Litt kanskje, det er alltid noe å være fornøyd over, og i en alder av 40 bør en være i stand til å se det. Derimot, synes jeg det er turnoff med damer som er lite aktive, overspiser mye, og likevel påstår de er fornøyd. Litt misnøye er en fin drivkraft for å ta vare på seg selv.
Jdz Skrevet 19. februar 2020 #7 Skrevet 19. februar 2020 25 minutter siden, Paramount skrev: Litt kanskje, det er alltid noe å være fornøyd over, og i en alder av 40 bør en være i stand til å se det. Derimot, synes jeg det er turnoff med damer som er lite aktive, overspiser mye, og likevel påstår de er fornøyd. Litt misnøye er en fin drivkraft for å ta vare på seg selv. Kunne ikke sagt det bedre selv. Nå vil jeg nok aldri gått for ei som er i kategorien "lite aktive, overspiser mye, og likevel påstår de er fornøyd", men jeg vil absolutt si at normalt aktive damer med en normal kropp som misliker kroppen sin er turn-off. Noe av det som gjør at jeg liker "voksne" damer og sjelden går noe særlig under min egen alder er jo at de ofte er tryggere på seg selv og har en sunn holdning til utseende og egen kropp ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå