AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Del Skrevet 19. februar 2020 Hvordan får man glatt og skinnende hud? Ser flere kjendiser som har det nå. Skikkelig glans, men ikke på en fet måte. Heller ikke highlighter tror jeg, det skimrer ikke. Ser nesten ut som de har på gjennomsiktig ansiktsmaske. Noen som vet om det er et spesielt produkt som gjør dette eller er det en hel rutine kombinert med en spesielt heldig hud? Er så misunnelig! Anonymkode: 1f9eb...eda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #2 Del Skrevet 19. februar 2020 Photoshop? 😆 Anonymkode: 7b83a...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #3 Del Skrevet 19. februar 2020 Nei ikke photoshop. Jeg så feks vits og wanda i Jan Thomas sin serie, der hadde de sånn hud. De har ikke hatt en sånn glans tidligere! Anonymkode: 1f9eb...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Del Skrevet 19. februar 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Nei ikke photoshop. Jeg så feks vits og wanda i Jan Thomas sin serie, der hadde de sånn hud. De har ikke hatt en sånn glans tidligere! Anonymkode: 1f9eb...eda For å være helt ærlig så syns jeg ikke det er noe pent, og spesielt ikke foran kamera hvor det er mye sterkt lys som gjør at du skinner ekstra mye. Har sett de to tvillingene både i det musikkprogrammet til staysman og på camp kulinaris og begge gangene tenkte jeg at det ser ut som svetten renner på de pga den glansen de har i trynet. Ser ut som de kommer rett fra trening. Har også sett ene av de i 71 grader nord uten sminke og da så hun mye finere ut. Anonymkode: fc601...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Del Skrevet 19. februar 2020 Det finnes jo ulike metoder. Men alt egner seg ikke like godt i dagslys. Et godt grunnlag er det viktigste. Peeling, ansiktsmasker, god rens, c-vitamin, syrer, og riktig pleie. Under sminke kan man bruke ulike glowserum, eller kremer med glød. Foundations inneholder glød. For eksempel Sheerglow synes jeg gir et veldig pent resultat til hverdags. Man kan blande 2-3 dråper med glowdråper (gir mye effekt) eller olje (mindre effekt) i foundation. Jeg sprayer med settingspray. Og ofte også Max fix+ eller lignende. Og tørker det med hårføner. Anonymkode: c83db...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #6 Del Skrevet 19. februar 2020 Søk på ‘glass skin tutorial’ på youtube Anonymkode: b3c09...068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2020 #7 Del Skrevet 19. februar 2020 Riktig ansiktspleie og denne, verdt hver krone. https://skincity.no/no/ambient-lighting-powder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. februar 2020 #8 Del Skrevet 19. februar 2020 Bruk noen dråper kokosolje i hudkremen/bodylotion! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #9 Del Skrevet 19. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke photoshop. Jeg så feks vits og wanda i Jan Thomas sin serie, der hadde de sånn hud. De har ikke hatt en sånn glans tidligere! Anonymkode: 1f9eb...eda De bruker blurringfilter på tv også, bare sånn at du vet det når du begynner å sammenlikne deg. Anonymkode: f76ce...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2020 #10 Del Skrevet 19. februar 2020 16 minutter siden, LeneXCII skrev: Bruk noen dråper kokosolje i hudkremen/bodylotion! Hjelper ikke. Det er ikke sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. februar 2020 #11 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Slettet (hadde ikke lest ts spm skikkelig..) Endret 19. februar 2020 av LeneXCII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #12 Del Skrevet 19. februar 2020 Siden jeg ikke vil ha hud som ser fet ut kommer jeg ikke til å smøre meg med olje, og denne vil uansett gjøre at hudsminke over glir ut ser jeg for meg. At noen synes det er stygt og ser svett ut kunne jeg meg ikke brydd meg mindre om haha! Smaken er forskjellig. Er fullt klar over at folk på TV har optimal lyssetting og gjerne filter, jeg er en dame på 35 og er realist, men ser jo at noen skiller seg ut! Dere som har svart: tusen takk! Disse glowdråpene, er det skimmer i disse? For jeg ønsker den wet-looken og ikke å se ut som en diskokule i solskinn 😂 Anonymkode: 1f9eb...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2020 #13 Del Skrevet 19. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg ikke vil ha hud som ser fet ut kommer jeg ikke til å smøre meg med olje, og denne vil uansett gjøre at hudsminke over glir ut ser jeg for meg. At noen synes det er stygt og ser svett ut kunne jeg meg ikke brydd meg mindre om haha! Smaken er forskjellig. Er fullt klar over at folk på TV har optimal lyssetting og gjerne filter, jeg er en dame på 35 og er realist, men ser jo at noen skiller seg ut! Dere som har svart: tusen takk! Disse glowdråpene, er det skimmer i disse? For jeg ønsker den wet-looken og ikke å se ut som en diskokule i solskinn 😂 Anonymkode: 1f9eb...eda Det er nok skimmer i de, akkurat som i vanlig highlighter. Og det vil syns godt i solskinn. Det er det ikke i Ambient Lighting Powder som jeg linket til over her, det gir mer en kremet glød til huden uten å glitre. Jeg har den i Dim Light. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #14 Del Skrevet 19. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg ikke vil ha hud som ser fet ut kommer jeg ikke til å smøre meg med olje, og denne vil uansett gjøre at hudsminke over glir ut ser jeg for meg. At noen synes det er stygt og ser svett ut kunne jeg meg ikke brydd meg mindre om haha! Smaken er forskjellig. Er fullt klar over at folk på TV har optimal lyssetting og gjerne filter, jeg er en dame på 35 og er realist, men ser jo at noen skiller seg ut! Dere som har svart: tusen takk! Disse glowdråpene, er det skimmer i disse? For jeg ønsker den wet-looken og ikke å se ut som en diskokule i solskinn 😂 Anonymkode: 1f9eb...eda Det er ikke akkurat noe man bruker i dagslys, som jeg såvidt berører over. Olje er tingen, et-par dråper i en fuktgivende foundation. Samt en god setting-spray. Jeg er forsåvidt også 35+, og olje er noe jeg bruker på huden daglig. Riktignok ikke kokosolje som nevnt over - det er en katastrofe for min hud som tenderer til litt porer. Anonymkode: c83db...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #15 Del Skrevet 19. februar 2020 5 timer siden, Apocalypte skrev: Det er nok skimmer i de, akkurat som i vanlig highlighter. Og det vil syns godt i solskinn. Det er det ikke i Ambient Lighting Powder som jeg linket til over her, det gir mer en kremet glød til huden uten å glitre. Jeg har den i Dim Light. Hei! Har sett på disse fra Hourglass, og har sirklet meg inn på Dim Light. Jeg har mørkt hår og hud med litt oliven hudtone. Blek på vinteren, men blir raskt brun. Er etnisk norsk. Tror du Dim Light vil passe meg? Anonymkode: c5dcb...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Black Brush Skrevet 19. februar 2020 #16 Del Skrevet 19. februar 2020 Hei! Jeg jobber som sminkør og er helt forelsket i den effekten!!! Du kan få skikkelig glans men riktig base og riktig finish av foundation din. Husk at det du ser på bilder ser ikke naturlig ut i virkeligheten😉 Prepp huden din med peeling og maske (så mye fukt som mulig - anbefaler Enzymatic Peeling og BioRenew Maske fra Larens), bruk Strobe Cream fra MAC, velg riktig foundation (sheer coverage/ satin finish) for eksempel Face and Body fra MAC (du kan blande en dråp av olja/pigmenter inn i found.). Husk å ikke ødelegge sminka med skikkelig matt power! Velg gjerne Next to Nothing fra MAC kun i T-zone. Jeg laget video for mine kunder hvor jeg viser noen enkle teknikker på FB siden min 👇 littleblackbrush.no ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. februar 2020 #17 Del Skrevet 19. februar 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har sett på disse fra Hourglass, og har sirklet meg inn på Dim Light. Jeg har mørkt hår og hud med litt oliven hudtone. Blek på vinteren, men blir raskt brun. Er etnisk norsk. Tror du Dim Light vil passe meg? Anonymkode: c5dcb...356 Jeg er sånn mellomlys, nordisk hår og hud men er ikke blant de blekeste. Bruker den på neserygg i pannen, under bryn, på kinnbein, på haka, litt på eplekinnene. Litt usikker på om den blir fin når jeg blir brun om sommeren. Dim Light eller Mood light passer nok deg, eller så kan du kjøpe paletten. Den koster jo bare ca 150 kr mer. https://skincity.no/no/ambient-lighting-palette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå