Gå til innhold

Hvordan ser de indre kjønnsleppene deres ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er brune og henger utenfor kjønnsleppene, den ene også større enn den andre. Får dårlig selvtillit av dette og vet ikke om jeg klarer å vise dem til en annen person enn meg selv...

Anonymkode: 54d8c...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Har aldri hatt behov for å glo meg selv i underlivet.

Anonymkode: 43979...a3f

• Liker 1
Skrevet

Google "kjønnslepper" og lignende, så får du se at de finnes i alle forskjellige varianter.

Menn bryr seg veldig lite uansett.

Anonymkode: eb671...916

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine er brune og henger utenfor kjønnsleppene, den ene også større enn den andre. Får dårlig selvtillit av dette og vet ikke om jeg klarer å vise dem til en annen person enn meg selv...

Anonymkode: 54d8c...8e1

tror nok andre er atskillig mindre kritisk enn deg ❤️

Anonymkode: 7cb63...072

• Liker 4
Skrevet

Mine er asymetriske og den ene henger ut. Ingen har noensinne klaget 😁 Har passert 40 og hatt nye forhold og de går ned på meg uten problem 😚

Anonymkode: 35bc9...edd

• Liker 7
Skrevet

Du er helt normal! 😊

Anonymkode: 761e5...ae8

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Har aldri hatt behov for å glo meg selv i underlivet.

Anonymkode: 43979...a3f

Har du aldri sett digg eget underliv??

Anonymkode: ee0ff...8e5

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Mine er veldig små. Den ene er mindre enn den andre, og den er veldig liten. Skulle gjerne hatt litt større

Anonymkode: 3da29...f22

• Liker 1
Skrevet

Apropos se sitt eget underliv. Jeg studerte nok litt da jeg var ung, og rok frem speilet igjen i vinter pga soppinfeksjon. Oppdaget da at jeg ble klippet under den første fødselen. Noe jeg visste jeg ble, men jeg trodde de hadde sydd penere igjen 😅 men lever godt med det også 💕

Anonymkode: 35bc9...edd

• Liker 2
Skrevet

Vises ikke. Ser vel ut som da jeg var fjorten :P

Anonymkode: d21c2...e28

• Liker 1
Skrevet

De er lange, og hvis jeg vogger fra side til side dingler de med.

Anonymkode: d7559...952

• Liker 2
Skrevet

Vises ikke utenpå. En liten og en så og si ikke eksisterende grunnet sying etter fødsel og infeksjon. Så har nesten bare  en liten rosa, den er ca 3 mm i lengde. Er jeg turning for menn? Skikkelig komplekser:( Hadde ikke skjedd om jeg hadde fått keisersnitt. Skammer meg:(

Anonymkode: de767...f50

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er lange, og hvis jeg vogger fra side til side dingler de med.

Anonymkode: d7559...952

Da er de igrunnen lange på rett

Men, sexy på sin måte det og

M@ster

Skrevet

De er små, veldig små, og rosa. Jeg gikk spent inn i puberteten, og ventet på at noe skulle skje. Det gjorde det ikke. Skuffende! 

Er selv bifil, og synes det er veldig sexy med større og mørkere kjønnslepper. 

Anonymkode: c5e28...5f7

• Liker 2
Skrevet

Har en som er kort og en som er veldig kort. De er rødrosa. 

Anonymkode: e603b...c40

• Liker 1
Skrevet

Du har helt normale kjønnslepper. Ingen grunn til å fortvile.

• Liker 5
Skrevet

Har lange kjønnslepper som henger utenfor de ytre, rundt 2 cm lange kanskje?. Har aldri plaget meg annet enn at jeg må stappe litt og være litt forsiktig om jeg skal sykle. Om en partner finner det avtennende så bytter jeg bare ut partneren. Har ikke tenk å skjære bort deler av underlivet (betale for kjønnslemlestelse ) og risikere både infeksjoner og lammelser. 😆

Anonymkode: 6fe68...299

• Liker 14
Skrevet

Ifølge en plastikk kirurg, så skal de indre kjønnsleppene henge innenfor de ytre. Dersom de henger utenfor og særlig hvis de foreligger asymmetri, så bør dette korrigeres kirurgisk. Dette er selvfølgelig noe forbannet tøv og den eneste som tjener på dette er kirurgen selv! Google: Great wall of vagina, sjekk mangfoldet og du skal se at det normale favner store variasjoner😀 

MD 

Anonymkode: 1ec10...448

• Liker 6
Skrevet

Jeg har korte rosa. De vises så vidt når jeg ser underlivet mitt rett nedenfra, evt ligger på rygg og sprer beina. Forfra vises de ikke, noe jeg synes er synd. Forfra er underlivet mitt bare en «strek» og jeg synes ikke det er så pent. Ser mer kledelig ut at det «foregår» noe der. 

Anonymkode: fa2e9...881

Skrevet

Har stramme og "slanke" ytre kjønnslepper og lange (2cm), fyldige og brune indre. 

Anonymkode: 140fd...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...