AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Del Skrevet 18. februar 2020 Trenger valpegrind til min nye retriever-valp. Har lurt på å kjøpe på Biltema, Jula eller liknende. Men er de store og høye nok? Evt barnegrind, kanskje brukt på finn? Noen som har råd og erfaring? Anonymkode: d48a0...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #2 Del Skrevet 19. februar 2020 Har en labradorvalp, og jeg kunne bare glemme hele grinda 😂 Kjøpte kompostgrind på biltema som jeg stripset fint sammen og satte buret hennes inni med tepper,vann og litt sånn inntil to vegger i stua. Bare jeg var kommet ti skritt unna grinda hadde hun rearrangert den og kommet seg ut 😅 Var håpløst å forsøke å holde henne inni der, så løsningen vår var heller et stort bur når det er helt nødvendig og ellers går hun fritt Anonymkode: f530c...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howl Skrevet 19. februar 2020 #3 Del Skrevet 19. februar 2020 https://www.vidaxl.no/e/8718475596509/vidaxl-valpegrind-stal-125x80x70-cm?gclid=EAIaIQobChMIl9iK6Krd5wIVj4GyCh04XgAfEAQYASABEgI5DvD_BwE Disse her grindene liker jeg godt. Jeg har en mye større som totalt er 160 x 160 cm. Enten kan man bare bruke stykkvis foran dører etc, eller så kan man sette opp hele og bruke som oppholdssted dersom du ikke stoler på valpen løs alene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IronMaiden Skrevet 19. februar 2020 #4 Del Skrevet 19. februar 2020 10 timer siden, Howl skrev: https://www.vidaxl.no/e/8718475596509/vidaxl-valpegrind-stal-125x80x70-cm?gclid=EAIaIQobChMIl9iK6Krd5wIVj4GyCh04XgAfEAQYASABEgI5DvD_BwE Disse her grindene liker jeg godt. Jeg har en mye større som totalt er 160 x 160 cm. Enten kan man bare bruke stykkvis foran dører etc, eller så kan man sette opp hele og bruke som oppholdssted dersom du ikke stoler på valpen løs alene enda. Kan jeg spørre om du har kjøpt grinder fra vidaxl? Hvordan er kvaliteten? Hvor kjøpte du den på 160x160 (fant ikke valpegrind med de målene på nettsiden)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howl Skrevet 20. februar 2020 #5 Del Skrevet 20. februar 2020 15 timer siden, IronMaiden skrev: Kan jeg spørre om du har kjøpt grinder fra vidaxl? Hvordan er kvaliteten? Hvor kjøpte du den på 160x160 (fant ikke valpegrind med de målene på nettsiden)? Jeg kjøpte fra en forhandler på finn, https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=154908979 Har kjøpt den største (bilde nr 3). Den er 160x160 lang og 100 cm høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #6 Del Skrevet 20. februar 2020 2 timer siden, Howl skrev: Jeg kjøpte fra en forhandler på finn, https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=154908979 Har kjøpt den største (bilde nr 3). Den er 160x160 lang og 100 cm høy. Den er ganske dyr, men den er sikkert mer stabil og trygg for en stor hunderase? Skal bruke den når jeg har med hunden på jobb, hjemme har hunden et eget rom så der trenger hun ikke valpegrinden. ts Anonymkode: d48a0...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howl Skrevet 20. februar 2020 #7 Del Skrevet 20. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er ganske dyr, men den er sikkert mer stabil og trygg for en stor hunderase? Skal bruke den når jeg har med hunden på jobb, hjemme har hunden et eget rom så der trenger hun ikke valpegrinden. ts Anonymkode: d48a0...407 Den holdt to hunder på tilsammen 80 kg inne på utstilling. Når den er festet sammen så skal det mye til for at hundene klarer å velte grindene. Dyr, men jeg digger den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #8 Del Skrevet 20. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den er ganske dyr, men den er sikkert mer stabil og trygg for en stor hunderase? Skal bruke den når jeg har med hunden på jobb, hjemme har hunden et eget rom så der trenger hun ikke valpegrinden. ts Anonymkode: d48a0...407 Den får du lett solgt igjen senere. De blir ikke veldig slitte så du kan få igjen en god del. Anonymkode: 9a6cd...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå