Gå til innhold

Imovane og hukommelsestap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har selv tatt imovane og stilnoct, lagt meg og fått black ou.. shoppa på ebay og snudd meg mot daværende kjæreste og kallt han en dverg forså ta bilde av han... Husker nada 🙄

Anonymkode: e5c24...2e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvordan jeg skal ta sovemedisin..

TS skriver at hen tar det og fikler litt med telefonen, ikke at hen sitter oppe i lang tid etterpå.

Anonymkode: c74a7...986

Jaha. Er det medisinens feil at Ts går bananas eller er det måten Ts bruker medisinen på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv tatt imovane og stilnoct, lagt meg og fått black ou.. shoppa på ebay og snudd meg mot daværende kjæreste og kallt han en dverg forså ta bilde av han... Husker nada 🙄

Hvordan kan du shoppe på nettet hvis du tar medisinen slik den er ment? 

Imovane er fin hjelp til kortvarige søvnproblemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Har opplevd liknende ts med imovane. Jeg er heller søvnløs enn å ta de en gang til. Tok de som foreskrevet, på sengekanten og la meg til å sove. Likevel hadde jeg handlet masse på nett i løpet av natta. Klarte heller ikke å skille drøm og virkelighet før over et døgn etter jeg våknet. Kjeftet derfor flere huden full for ting de hadde gjort, men som ,når jeg endelig klarnet opp, jeg visste bare var drøm. Tok jeg dem flere netter etter hverandre, ble jeg nærmest aggressiv på dagtid. Men sove , det gjorde jeg. Trodde egentlig bare det var på film man svelget sovetabletter, og så poff, så sov man. Men slik virket den faktisk. Likevel, aldri mer.

Anonymkode: 75900...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Guidet Kvinne said:

Telefonen ligger på nattbordet. Medisinen ble tatt også tatt slik som den skulle.

Dette skjedde kun en gang for å nevne dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette, men ja.. jeg har brukt Imovane 7,5 mg i noen måneder - dette fikk jeg av legen pga. Ekstreme søvnvansker. Jeg har fått sinnsykt hukommelsessvikt siden jeg startet på de. De timene jeg er på dem, og de minuttene jeg er på dem før jeg sovner, husker jeg ingenting. Jeg lagret jævlig unødvenige bilder på mobilen, og når jeg våknet dagen derpå, husket jeg ikke dette. Hva faen er dette og hva skal jeg gjøre. Jeg hat sykelig vanskeligheter med å sove 

Anonymkode: 05023...8ab

Det er ikke meningen at du skal vase rundt våken på slike medisiner. Pell deg i seng, og la mobilen være. Ja, noen kan sulle rundt på slike sovepiller i en rustilstand, ofte de som ikke går og legger seg. Andre står opp midt på natten og gjør rare ting. Prøv å kutt ned til en halv.  

Anonymkode: b63fb...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på Imovane i et år, men bestemte meg for å slutte og prøvde meg frem med andre medisiner for å sove. Nå tar jeg 30mg Vallergan og 50mg med Truxal. Det får meg til å sovne, uten dem sover jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. her og😂🙈. Skrev f.eks her på kvinneguiden etter at jeg hadde tatt imovane. Leste det dagen etter og forstod ikke et kvekk av det jeg hadde skrevet. Og det var helt tilfeldig at jeg leste det pga det som kom opp på mobilen min da jeg våknet. 
Nå tar jeg kun imovane de nettene jeg vet jeg trenger søvn pga viktig dag dagen etter, men legger meg til å sove med engang. 

Søkte faktisk på en jobb i imovane rusen.. fikk jobben he he 😄

Anonymkode: aabe9...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig dessverre. Jeg gikk på imovane i mange år og jeg må se tilbake på utrolig mange flauser og merkelige kjøp. Det er ikke alltid det nytter å ta dem og gå rett og lukke øynene heller, for plutselig når man ligger der får man en fiks idé i stedet for å sovne, som man da ikke husker neste dag. 

Det eneste man kan gjøre er å ha mobilen langt unna, egentlig. Og slutte så snart man kan, selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...