Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spooner dere med one night standene deres? 
Er det vanlig at man ligger over og koser hverandre på ryggen ol? 
kjæresten min har hatt en greie med en på jobben sin, dette var før min tid. Men jeg syns det er kjempe ekkelt og kvalmende å tenke på at de har ligget og spoonet etter sex. Vet han liker nærkontakt og at det er viktigere enn sex. Men blir uvel av tanken. Jeg ville kun ha gjort det med en jeg ville noe mer med. Ikke ett one night stand. Nå møtte de hverandre fire ganger for sex, så var ikke bare en engangs greie. Og de sendte masse mld til hverandre iløpet av de 6 mnd. Han sier det var fordi han var langt nede etter at han ble dumpa. Forrige kjæreste ble sammen med sjefen og dumpet han etter 15 år sammen. 

Anonymkode: bef9f...307

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spooner alle som havner i samme seng som meg. De som ikke liker det kan dra hjem.

Anonymkode: 22a82...a2d

• Liker 8
Skrevet

Hvis man klarer å dele spytt og kroppsvæsker med en person, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan ligge inntil hverandre og spoone etterpå🤔

Anonymkode: 6cafa...141

• Liker 21
Skrevet

Overnattes det, så blir det spooning/kosing. 

Anonymkode: 3c727...3cb

• Liker 3
Skrevet

Her er det spooning før puling.

Skjønner ikke hvorfor det skal være uvanlig.

Anonymkode: 7eb25...4ed

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke at spooning og kosing er så uvanlig etter sex. For meg er nesten det bedre enn selve sexen ved et one night stand. 

Anonymkode: 36aa4...07a

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns sex med en tilfeldig person/ one night stand er en kvalmende tanke jeg blir uvel av. Fascinerende at du syns det er greit typen din hadde disse one night stands’ene,  men at det er er spooningen du blir uvel av.

Anonymkode: 9ec77...cca

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns sex med en tilfeldig person/ one night stand er en kvalmende tanke jeg blir uvel av. Fascinerende at du syns det er greit typen din hadde disse one night stands’ene,  men at det er er spooningen du blir uvel av.

Ts her

det er jo fordi jeg da føler det var mer enn sex mellom de. Er det så vanskelig å forstå? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

det er jo fordi jeg da føler det var mer enn sex mellom de. Er det så vanskelig å forstå? 

Jeg skjønte selvfølgelig hva du mente. Og du er ikke alene om å føle det sånn. Jeg syns likevel det er fascinerende at mange syns tilfeldig sex er ok, mens spooning er noe man ikke ønsker eller noe man reagerer på. Men det er fordi jeg aldri i verden hadde ønsket å ha tilfeldig sex, jeg har bare sex dersom der er en emosjonell nærhet der, alt annet føles helt feil. Jeg prøver bare å få fram at vi er ulike alle sammen. Kan godt hende typen din lett kan spoone uten at det betyr noe som helst følelsesmessig.

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Men hva er problemet med det?

Anonymkode: d10bf...d0c

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er problemet med det?

Anonymkode: d10bf...d0c

Fordi de jobber sammen, og jeg er usikker på hva de hadde sammen. Uansett hva det var plager det meg at de er rundt hverandre nå. Gjør meg usikker.

ts

Skrevet

Ok ts du er åpenbart usikker på deg selv og sjalu. Kjæresten din kan ikke bestemme hvem han jobber med. Lær deg å leve med at du ikke kan kontrollere andre mennesker og styrede til å gjøre det du vil for at du skal føle deg trygg. Det er du som er problemet. Hvis du vil beholde kjæresten og ikke drive deg selv til vanvidd bør du oppsøke en psykolog eller terapeut slik at dere kan finne ut hvorfor du er så usikker på deg selv og kanskje jobbe mot å få det bedre med seg selv. I det minste bør du lese noen selvhjelpsbøker. Du virker ikke helt i vater. 

Anonymkode: c64e4...d05

• Liker 1
Skrevet

Det får da være måte på hva man skal legge i spooning. Det er godt å spoone en person om man liker den personen. Men det behøver ikke bety at man er forelsket eller elsker den personen. Litt som å stryke en hund eller katt - det er behagelig for begge parter uten at det trenger å bety at man har et spesielt bånd.

Anonymkode: 01a61...5ab

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spooner dere med one night standene deres? 
Er det vanlig at man ligger over og koser hverandre på ryggen ol? 
kjæresten min har hatt en greie med en på jobben sin, dette var før min tid. Men jeg syns det er kjempe ekkelt og kvalmende å tenke på at de har ligget og spoonet etter sex. Vet han liker nærkontakt og at det er viktigere enn sex. Men blir uvel av tanken. Jeg ville kun ha gjort det med en jeg ville noe mer med. Ikke ett one night stand. Nå møtte de hverandre fire ganger for sex, så var ikke bare en engangs greie. Og de sendte masse mld til hverandre iløpet av de 6 mnd. Han sier det var fordi han var langt nede etter at han ble dumpa. Forrige kjæreste ble sammen med sjefen og dumpet han etter 15 år sammen. 

Ekkelt å spoone? 

Anonymkode: 22218...660

Skrevet

Hvis man klarer å dele spytt og kroppsvæsker med en person, så skjønner jeg ikke hvorfor man ikke kan ligge inntil hverandre og spoone etterpå🤔

Anonymkode: 6cafa...141

Ja det samme tenkte jeg.  Samleie er ok men kos er det ikke??   Uansett har da ikke TS noe med hva slags forhold typen hadde med sine one nigth stands!   Sært. 

Skrevet

Så hva skulle han gjort da mener du? Kaste vedkommende på dør? Legge seg på et annet rom etter sexen? Jeg kan ha «tilfeldig» sex med noen jeg ikke er i et forhold med, men jeg kunne aldri tenkt meg å ha sex med noen jeg ikke kunne tenkt meg å kose/spoone med. Jeg liker kos og for meg så er det en essensiell del av pakka.

Dette skjedde før dere ble sammen, bli voksen og lær deg å lev med det. Var du jomfru selv da dere møttes?

Skrevet

Ts her

Det var det vel også? Det var kanskje en han håpet å bli sammen med, men så passet de ikke sammen og han traff deg?

Anonymkode: 41b85...98c

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de jobber sammen, og jeg er usikker på hva de hadde sammen. Uansett hva det var plager det meg at de er rundt hverandre nå. Gjør meg usikker.

ts

Det skjønner jeg veldig godt. Det ville gjort meg sjalu og usikker også. 

Anonymkode: 41b85...98c

Skrevet

Folk tenker for mye. Dette spiller egentlig ingen rolle. 

Skrevet

Spooning er jo hyggelig det? Det er sånn jeg lades opp iallefall.

Anonymkode: 64b5c...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...