Gjest Rikke Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Jeg hadde ikke tenkt til å holde tale i bryllupet mitt. Er det blitt litt sånn at man forventer at bruden også holder tale nå? Noen andre som også har tenkt til kun å være lykkelige, "tause" og vakre?
AvaAdore Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Jeg jeg jeg jeg!!! vi har ikke noen planlagte taler i vårt bryllup. Vi lar det være åpent og frivillig...
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Jeg valgte å ikke holde noen tale, og er fornøyd med det valget. Jeg vurderte det lenge, men i dagene før bryllupet hadde jeg ingen formening om hva jeg skulle si og hvordan jeg skulle ordlegge meg - ikke er jeg god på sånt heller, så jeg lot det være. Så det går an!
Gjest tausbrud Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 jeg har heller ikke tenkt til å holde tale. Har mass fint å si om min kjære og vårt forhold, men jeg liker ikke å snakke i forsamlinger, gruer meg for sånt. :o Har nok å tenke på frem til den dagen, og vil ikke bruke tiden på å grue meg til talen.... min kjære forstå meg og kanskje jeg heller overrasker jeg han med en sang. har ikke bestem meg enda Mulig jeg kommer til å angre på det, men jeg vet bare at jeg ikke kommer til å klare å slappe av før jeg har holdt talen, og da vil jo mye være ødelagt :cry:
Gjest gaja ii Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Ingen taler og ingen sanger i vårt bryllup. Brudgommen har sagt at hvis det blir noe slikt så går han sin vei.... alt blir helt laid back; gleder meg!
Grooo Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 Er egnetlig ikke redd for å snakke i forsamlinger, men hadde rett og slett ikke lyst til å holde tale. Så da gjorde jeg ikke det.
Gjest Ikke logget inn Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Ingen taler og ingen sanger i vårt bryllup. Brudgommen har sagt at hvis det blir noe slikt så går han sin vei.... alt blir helt laid back; gleder meg! Hva gjør dere under middagen da... Hva er så negativt med det liksom ?:-(
Gjest Brudeberta Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 Kommer nok ikke til å holde tale i bryllupet. Det hadde ødelagt alle mine bryllupsforventninger, rett og slett fordi jeg ikke tør :oops: Men jeg tror han kommer til å holde tale for meg
Jullan Skrevet 9. juni 2005 #9 Skrevet 9. juni 2005 Jeg skal heller ikke holde tale. Tror ikke jeg klarer det,rett og slett. Er veldig lettrørt og kommer vel sikkert til å være "på randen" hele dagen
Jannibrud Skrevet 9. juni 2005 #10 Skrevet 9. juni 2005 Ingen taler og ingen sanger i vårt bryllup. Brudgommen har sagt at hvis det blir noe slikt så går han sin vei.... alt blir helt laid back; gleder meg! Helt enig med deg gaja...Gleder meg til et bryllup hvor ingen syns det er pinlig å holde taler, pinlig å høre på taler...Den som vil si noen ord får selvfølgelig det Men alle (i vår lille forsamling) har fått beskjed om at det ikke forventes noe som helst av dem :-) Dessuten holder ikke bruden tale etter gammel skikk
Saeria Skrevet 9. juni 2005 #11 Skrevet 9. juni 2005 Jeg kommer nok ikke til å holde noen tale, og jeg forventer ikke at min kjære gjør det heller. Mest sannsynlig blir hele bryllupet mest mulig talefritt. Det er nemlig ingen i våre familier som er glade i å prate foran masse folk, og da skal de slippe det. :-) Men om det er noen som vil holde tale, så skal de få lov.
Gjest etm Skrevet 9. juni 2005 #12 Skrevet 9. juni 2005 Vi holdt ikke taler til kvarandre,men vi hadde skrevet sanger til hverandre.. det var like rørende det.. Men der va mangen som holdt noen flotte taler Men det beste er at du/dere gjør som dere føler for..
Angelheart Skrevet 9. juni 2005 #13 Skrevet 9. juni 2005 Jeg skal ikke holde tale! Men, jeg har fått skrevet en sang fra meg til han som skal synges av alle. Synes dette var mye greiere, ikke fordi jeg har problemer med å prate for store forsamlinger, heller tvert imot..... Hadde ikke klart å begrense meg og da kunne kvelden blitt laaaaaang.......
Felixa Skrevet 9. juni 2005 #14 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har ennå ikke bestemt meg om jeg skal eller ikke. Hvis jeg klarer å skrive en bra tale og jeg ikke blir så nervøs at jeg kaster opp, så kanskje...
Gjest Rikke Skrevet 9. juni 2005 #15 Skrevet 9. juni 2005 Flott! Da føler jeg meg ikke så alene lenger! Hadde følelsen av at alle her skulle tale... Han skal holde tale for meg da. Men sanger, det skal vi ikke ha. Blir ganske laid-back her også. Trives best med det!
Edie Skrevet 9. juni 2005 #16 Skrevet 9. juni 2005 Jeg skal ikke holde tale. Liker ikke å tale i forsamlinger, og vil ikke gå og grue meg til bryllupsdagen. Han har det på samme måte, og han skal heller ikke holde tale til meg.
Tinema Skrevet 9. juni 2005 #17 Skrevet 9. juni 2005 Jeg skal mest sansynlig heller ikke holde tale i bryllupet, men jeg har laget en sang til ham, som sier like mye som en tale ville gjort.
Ugla Skrevet 10. juni 2005 #18 Skrevet 10. juni 2005 Dessuten holder ikke bruden tale etter gammel skikk Enig. Ikke holdt jeg noen tale, og ikke har jeg vært i noe bryllup hvor bruden har holdt tale (og jeg har vært i en del brylluper gjennom årene). Er det blitt "vanlig" at bruden holder tale? Men selvfølgelig, man gjør jo som man føler for, på sin egen store dag...
tommeline Skrevet 10. juni 2005 #19 Skrevet 10. juni 2005 I de to siste bryllupene jeg har vært holdt bruden tale. I de bryllupene jeg har vært før hadde bruden skrevet sang. Selv tror jeg jeg ender opp med en kombinasjon.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2005 #20 Skrevet 10. juni 2005 Bruden er så heldig at hun kan velge. Ingen ting forventes av bruden så det er helt opp til en selv. Har ikke vært i så mange brylluper jeg da ,men i alle bortsett fra ett så holdt bruden en tale. Selv gjorde jeg det også og er VELDIG glad for det selv om det ble litt sipping og tårer, men det hører med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå