Gå til innhold

Hvor kjøper dere Koreansk hudpleie ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på dere som bruker Koreansk hudpleieprodukter. Hvor kjøper dere Det? Og hvilke merker er bra? 

Jeg set det finnes noen norske sider men også utenlandske Hvor produktene er billigere men nå med disse nye toll reglene...vet jeg ikke hva som lønner seg. 

Anonymkode: 6c9fc...3fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jolse.com

Bbcosmetic.com

Yesstyle.com 

Kjøper også noen ting fra eBay, men da er det viktig å være oppmerksom på anmeldelsene selgeren har fått og om produktene blir sendt fra Korea.

Skrevet
9 timer siden, Chin up skrev:

Jolse.com

Bbcosmetic.com

Yesstyle.com 

Kjøper også noen ting fra eBay, men da er det viktig å være oppmerksom på anmeldelsene selgeren har fått og om produktene blir sendt fra Korea.

Takk for tips 😊

Ts 

Skrevet

Bruker en del fra Klairs. Handler på Blush når de har 40%.

Anonymkode: d1d7b...a4b

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Chin up skrev:

Jolse.com

Bbcosmetic.com

Yesstyle.com 

Ts her. 

Hvilke merker er det du bruker? Og hva slags type hud har du ? 

Skrevet

Handler fra skinsecret. Bruker primært Cosrx, Tiam og Purito :) Jeg har fet hud med kviser

Anonymkode: 44f5a...81a

Skrevet (endret)
18 timer siden, Chin up skrev:

Jolse.com

Bbcosmetic.com

Yesstyle.com 

Produktene blir jo over dobbelt så dyre med de nye tollreglene.

De har en del på eleven.no.  Sjekk der. 

Endret av Apocalypte
Skrevet

Jeg kjøper Klairs fra norske nettbutikker.  

Skrevet

Lyko.no har en del koreansk hudpleie! 

Skrevet

Er det ikke først 1. april de nye tollreglene gjelder for andre varer enn næringsmidler? I såfall er det enda halvannen måned å hamstre på :)

Jeg pleide å handle på My Korean Makeup, men de har visst sluttet. Har også handlet et par ganger fra Ebay etter tips fra andre om trygge selgere som selger ekte koreanske produkter, og ikke kina-kopier med skumle stoffer i.

Anonymkode: 54734...0df

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke først 1. april de nye tollreglene gjelder for andre varer enn næringsmidler? I såfall er det enda halvannen måned å hamstre på :)

Jeg pleide å handle på My Korean Makeup, men de har visst sluttet. Har også handlet et par ganger fra Ebay etter tips fra andre om trygge selgere som selger ekte koreanske produkter, og ikke kina-kopier med skumle stoffer i.

Vær obs på at det er mange selgere som har sluttet å sende ting p.ga Corona viruset. De kan ikke dra på jobb. Plutselig fikk jeg en haug med mailer fra ebay om at ordrene mine ble noen uker forsinket for de kunne ikke shippes ennå. S da måtte jeg kansellere for de vil ikke komme frem i tide. 

Anonymkode: 7a74d...db1

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær obs på at det er mange selgere som har sluttet å sende ting p.ga Corona viruset. De kan ikke dra på jobb. Plutselig fikk jeg en haug med mailer fra ebay om at ordrene mine ble noen uker forsinket for de kunne ikke shippes ennå. S da måtte jeg kansellere for de vil ikke komme frem i tide. 

Anonymkode: 7a74d...db1

Ja jeg er klar over det ;)

Skrevet

Forresten, takk for at dere minnet meg på å bestille en god dose med sheet masks før de nye tollreglene trår i kraft! :)
De norske prisene på 50 kr per maske er i meste laget, synes jeg. Pluss at omtrent ingen har favorittmerkene mine (Innisfree, Holy Moly og Skinfood).

Håper bare de kommer før 1. april! 😶

Skrevet
På 19.2.2020 den 9.42, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Hvilke merker er det du bruker? Og hva slags type hud har du ? 

Jeg har normal hud som fort kan bli dehydrert. Sliter med akne og hyperpigmentering. Jeg er veldig glad i Missha, Benton, Cosrx og Klairs :) 

Skrevet
På 19.2.2020 den 18.48, Apocalypte skrev:

Produktene blir jo over dobbelt så dyre med de nye tollreglene.

De har en del på eleven.no.  Sjekk der. 

De nye tollregelene gjelder fra og med 1.april, så enn så lenge går det an å bestille fra nettsidene jeg nevnte.

Skrevet

Hav har dere tenkt til å gjøre når de nye tollreglene kommer? 

Anonymkode: 44f5a...81a

Skrevet

Jeg kommer til å planlegge litt og bestille større ordre av gangen. F. eks. fra Jolse. Hun har bra utvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...