Gjest blomsterjenta Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Hvordan kom dere frem til hva slags frisyre dere skulle ha? Hadde dere bestemt dere før dere snakket med frisøren eller hjalp hun/han dere med å velge?
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Jeg hadde en viss formening om hvordan jeg ville ha det, og lot frisøren komme med forslag etter at jeg hadde sagt hva jeg ikke skulle ha! Hun viste meg bilde av en frisyre hun hadde satt opp tidligere, og den falt jeg for - og så lagde hun en nesten tilsvarende på meg! K
MH Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Jeg hadde litt tanker om hva jeg kunne ønske før jeg snakket med frisøren. Så kom hun med forslag og ideer, også stoler jeg på hennes erfaring.
Jannibrud Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Jeg skal ha håret satt opp på et vis bak, så får vi se hva min forlover "frisøren" får til. Vi har øvd en gang, og skal til igjen i dag. Ikke akkurat noe servicetilbud der vi skal gifte oss, det får bli som det blir -HÅper ikke det blir så ille at gommen sier nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå