jossa Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Er det noen som vet når de forskjellige flyselskapene legger ut sine evt. kampanjepriser? Planlegger en tur til USA i mars/april og lurer på hvor lenge i forveien man skal begynne å lete etter flybilletter? Er det lurt å vente så lenge som til over nyttår? (Vet ikke om jeg har "mage" til det). :-? Eller finner man de billigste billettene i god tid før? Noen som har erfaringer?
Smørblomsten Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Min erfaring er at SAS f.eks legger ut gode USA-tilbud i desember, og det er god nok tid til å få ihvertfall til New York. Derimot er det dessverre avreise og returtidspunkt i lavsesong (NY frem til midten av mars f.eks er IKKE en OK tid å oppleve NY på spør du meg)... Men meld deg på nyhetsbrev pr mail hos de forskjellige reisebyråene, så får du alltid nyheten først! Gotogate, Reisefeber, Restplass, Seat24 +++++ mange flere
jossa Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2005 Takk for tips om nyhetsbrevene. :-) Det er til Florida vi planlegger tur, og da tenker jeg mars/april er perfekt. Har hørt at Sterling muligens starter opp med flygninger over Atlanteren til våren. Det er snakk om priser på ca. 1100 kr en vei. :-) Det hadde vært noe det!! 8)
Nella Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Mars/april er fin tid å reise på for det er ikke høysesong. Har selv dratt til USA både i mars og oktober. Fløy den siste gangen for 3500,- tur-retur husker jeg. Sjekk på sidene til www.usaspesialisten.com De brukte jeg den ene gangen og de var kjempehyggelige og jelpsommen. De ordna også innenlandsflybillett i USA for meg til en bra pris. Og du kan gå rett inn på sidene til KLM å kikke. De mellomlander i Amsterdam og så til USA. Icelandair pleier også å ha bra priser til USA. Sambo som studerte over der brukte alltid de da de ble billigst. Mellomlander på Island. Da jeg dro 1. gangen var jeg veldig seint ute og å dra fra Oslo ble veldig dyrt. Sjekket priser fra Göteborg (landvetter flyplass) og billetten ble da til halv pris. Kostet med ikke mer å komme meg til Göteborg enn å ta flytoget til Gardermoen, så bor du sånn til ville jeg sjekket på mrjet.com. (husk svenskekrona er lavere enn norske også). Fikk billettene til halve prisen av de i Norge. Flyet mellomlandet i Amsterdam og så tok jeg samme flyet som videre som de som kom fra Oslo. Da betalte jeg også rett under 3500,- istedet for nesten 7000,- som var der som var ledig i Oslo. Vet ikke hvor du bor, men du kan jo sjekke fra din nærmeste flyplass i stedet for Oslo også. Da jeg dro fra Norge reiste jeg fra Torp i Sandefjord. Samme prisen som å reise fra Oslo bare mye nærmere for meg. Så på den første turen var jeg seint ute og fikke ikke billige billetter fra norge, den andre var jeg mye tidligere ute og fikk det. Tror jeg bare ville bestilt etterhvert jeg. For de billigste setene vil alltid gå først, ellers må dere satse på sånn helt i siste liten og satse på restplass....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå