AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Har sletta og lagd ny profil på tinder mange ganger, men det er en dude jeg møtt før.. og sender som mld; snap Hver gang.. altså ikke noe mer.. og første så svarte jeg han leste det og svarte ikke, siste så svarte jeg.. nei. men hvorfor gjør han det? Er han så desp at han sender det til alle?😂 Anonymkode: 2a621...680
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han så desp at han sender det til alle?😂 Mest sannsynlig ja. Så utrolig teit å bare skrive "snap". Hadde han slengt på et spørsmålstegn, hadde man jo skjønt at han stilte et spørsmål. Kanskje du kan svare "snip"? Hva var det som gjorde at du ville møte ham første gangen? Anonymkode: 010c5...794
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig ja. Så utrolig teit å bare skrive "snap". Hadde han slengt på et spørsmålstegn, hadde man jo skjønt at han stilte et spørsmål. Kanskje du kan svare "snip"? Hva var det som gjorde at du ville møte ham første gangen? Anonymkode: 010c5...794 Fordi jeg «kjente» han fra før, første gang vurderte jeg å ikke møtte han fordi jeg kjente han som slags drittsekk på skolen; men så ble det flere ganger jeg møtt han for sex😅😅, Så til slutt ville jeg bare få han vekk. Og skrev mye rart til han fordi jeg ville han skule avslutte det selv, altså jeg prøvde mange ganger å ikke møte han, men jeg ville alltid «tilbake» så bare bestemte jeg meg for at hvis jeg sier noe «dumt» så blir han lei av seg selv sååå ja 😅 teit i know, men fant ikke noen andre måtte. Anonymkode: 2a621...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå