AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 som du skulle ønske var i Norge ? Anonymkode: 91633...784
Brunhilde Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 TimTams - selv om det kanskje kommer i kategorien godteri. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 Med de vanlige norske dagligvarebutikkene pluss noen av de bedre innvandrersjappene så har man jo egentlig alt man trenger i Norge hvis man bare vet hva man skal se etter. Men mange ting er nesten spesialvarer i Norge slik at man betaler veldig dyrt. Andebryst og kenguru blant annet, mens i Sverige får man det til en overkommelig sum. Jeg savner også litt mangfold. Ser man på pålegg så er det den samme kjedelige lineupen. Det eneste vi har et "bra" utvalg av, er skinke, som står for sikkert 80% av alt pålegget. Anonymkode: 7a8ba...072
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Pop tarts! Anonymkode: 58427...440 1
stan Skrevet 18. februar 2020 #5 Skrevet 18. februar 2020 Oreo i langt flere smaker. Potetgull med agurk smak. Fersk dragefrukt. Durian. Selv om man får kjøpt mye i Norge, er ikke kvaliteten like god etter lang transport.
Guidet Kvinne Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 Gode oster fra Italia, Spania og Frankrike, tilgjengelig overalt og til overkommelig pris.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 Flere tofutyper, pimientos de padron, ostetyper, store pakker grønne bønner i butikkene, flere typer vegetarisk pålegg, Maultaschen...mye Anonymkode: 7338d...5ea
Gjest RoNo Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 1 time siden, Brunhilde skrev: TimTams - selv om det kanskje kommer i kategorien godteri. Fant falske på Europris 🥳 Gledens dag. Tror jeg må fylle opp lageret en dag for nå er vi tomme.
Brunhilde Skrevet 18. februar 2020 #10 Skrevet 18. februar 2020 3 minutter siden, RoNo said: Fant falske på Europris 🥳 Gledens dag. Tror jeg må fylle opp lageret en dag for nå er vi tomme. Hva heter de? Og, ikke minst, var de gode? Jeg får forbi Europris på vei hjem fra jobb, fristende og stikke innom, men greit å vite hva man ser etter Takk for tips!
Gjest RoNo Skrevet 18. februar 2020 #11 Skrevet 18. februar 2020 Akkurat nå, Brunhilde skrev: Hva heter de? Og, ikke minst, var de gode? Jeg får forbi Europris på vei hjem fra jobb, fristende og stikke innom, men greit å vite hva man ser etter Takk for tips! Vet ikke navnet, men de var i en lys pakke. Tror merket var det samme som en rekke andre kjeks og stod sammen med de. Helt tilfeldig jeg så de, for å si det slik. Kjøpte 10 pakker og er usikker på om noen fikk smake 🤔 gjemte de øverst i skapet bak linfrø og kli. Hehe. De var sykt gode og smakte veldig likt slik jeg husker originalen. Håper de selger de ennå.
Gjest RoNo Skrevet 18. februar 2020 #12 Skrevet 18. februar 2020 13 minutter siden, Brunhilde skrev: Hva heter de? Og, ikke minst, var de gode? Jeg får forbi Europris på vei hjem fra jobb, fristende og stikke innom, men greit å vite hva man ser etter Takk for tips! Forresten, om du finner de, kan du gi et pip? Fikk fryktelig lyst på, men Europris er et stykke unna. Kommer til å kjøpe ei kasse om de fortsatt selger.
Brunhilde Skrevet 18. februar 2020 #13 Skrevet 18. februar 2020 Just now, RoNo said: Forresten, om du finner de, kan du gi et pip? Fikk fryktelig lyst på, men Europris er et stykke unna. Kommer til å kjøpe ei kasse om de fortsatt selger. Absolutt! Hvis jeg går hjem fra jobb i morra skal jeg stikke innom og ransake kjekshylla!
Brunhilde Skrevet 19. februar 2020 #14 Skrevet 19. februar 2020 21 hours ago, RoNo said: Forresten, om du finner de, kan du gi et pip? Fikk fryktelig lyst på, men Europris er et stykke unna. Kommer til å kjøpe ei kasse om de fortsatt selger. 21 hours ago, Brunhilde said: Absolutt! Hvis jeg går hjem fra jobb i morra skal jeg stikke innom og ransake kjekshylla! Og det gjorde jeg, men med dårlig resultat. Den eneste kjeksen de hadde som var sjokoladeovertrukket var sånne med bunn og gele. Ikke noe som lignet på TimTams i det hele tatt. Men så vet vi det.
Gjest RoNo Skrevet 19. februar 2020 #15 Skrevet 19. februar 2020 18 minutter siden, Brunhilde skrev: Og det gjorde jeg, men med dårlig resultat. Den eneste kjeksen de hadde som var sjokoladeovertrukket var sånne med bunn og gele. Ikke noe som lignet på TimTams i det hele tatt. Men så vet vi det. Takk for oppdatering. Vi får fortsette å holde utkikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå