AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Vurderer å ta det. Har full stilling + 10% ekstra fast og hus, mann og barn. La du ned mye jobb i det eller gikk det ganske greit? Anonymkode: a8115...cb8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å ta det. Har full stilling + 10% ekstra fast og hus, mann og barn. La du ned mye jobb i det eller gikk det ganske greit? Anonymkode: a8115...cb8 Jobber du som helsesekretær? Anonymkode: a198a...961
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja:) Anonymkode: a8115...cb8 Ok:) Hvordan trives du i yrket? Jobber du på legekontor eller sykehus? Skal søke jobb som helsesekretær nå, har utdanningen fra noen år tilbake, men ikke jobbet som det. Har du noen generelle tips til hvordan jeg skal kapre den jobben?:) Har lang erfaring med kundeservice.... Anonymkode: a198a...961
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #5 Skrevet 18. februar 2020 Eller det vil si jobben jeg søkte på var helsesekretær. Jeg har ikke utdannelse som helsesekretær. Jeg har bachelor innen helse + administrativ utdannelse. Dermed er ikke tittelen min helsesekretær, det krever autorisasjon som helsesekretær og jeg har annen autorisasjon som helsepersonell. Men jobben er den samme som utlysningsteksten, men vi endra tittelen. Jeg stortrives i jobben:) veldig glad jeg fikk den. Jeg har innrykk av at det kan være vanskelig å få stilling son helsesekretær. Men søk! Ring og vær frampå:) Anonymkode: a8115...cb8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller det vil si jobben jeg søkte på var helsesekretær. Jeg har ikke utdannelse som helsesekretær. Jeg har bachelor innen helse + administrativ utdannelse. Dermed er ikke tittelen min helsesekretær, det krever autorisasjon som helsesekretær og jeg har annen autorisasjon som helsepersonell. Men jobben er den samme som utlysningsteksten, men vi endra tittelen. Jeg stortrives i jobben:) veldig glad jeg fikk den. Jeg har innrykk av at det kan være vanskelig å få stilling son helsesekretær. Men søk! Ring og vær frampå:) Anonymkode: a8115...cb8 Takk:) Det er nok dessverre ikke så lett å få jobb som helsesekretær. Jeg søkte aktivt når jeg var ferdig utdannet, var inne på flere intervjuer. Ble alltid nr 2, så gav til slutt opp.... Men det er i helsevesenet jeg ønsker jobb. Får jeg ikke jobb som det så skal jeg studere sykepleie. Anonymkode: a198a...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå