AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Del Skrevet 18. februar 2020 Jeg har ingen planer om å prøve meg i Idol eller lignende 😂 Jeg liker å synge hjemme mens jeg pusler med ting, men jeg er ikke veldig flink. Blir fort falskt, stemmen sprekker og jeg greier ikke holde de lange notene. Kunne tenkt meg å bli bedre bare for min egen del! Men aner ikke hvordan jeg går frem. Noen som har idéer og tips? Anonymkode: 0c3d6...487 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 18. februar 2020 #2 Del Skrevet 18. februar 2020 Start hos en sangpedagog! 😊 Dersom du ikke ønsker å bruke tid og penger på det, å du bare øve på egenhånd. Stemmen vil automatisk bedres ved mye øving. For øvelse gjør mester, sies det. Så du må bare øve mye og prøve deg fram. Dette må du uansett om du vil forbedre stemmen, enten du har sangtimer eller ikke. Stemmen kan trenes opp akkurat som andre muskler, så over tid vil du nok klare å holde toner uten å sprekke. I disse youtubetider så kan det hende at du finner noen gode tips der? Så hyggelig at du har slik glede over sangen. Kos deg, og fortsett med å synge!❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 20. februar 2020 #3 Del Skrevet 20. februar 2020 On 2/18/2020 at 4:27 PM, AnonymBruker said: Jeg har ingen planer om å prøve meg i Idol eller lignende 😂 Jeg liker å synge hjemme mens jeg pusler med ting, men jeg er ikke veldig flink. Blir fort falskt, stemmen sprekker og jeg greier ikke holde de lange notene. Kunne tenkt meg å bli bedre bare for min egen del! Men aner ikke hvordan jeg går frem. Noen som har idéer og tips? Anonymkode: 0c3d6...487 Hva med Dr. Dan's voive essentials? syns det er en bra kanel, og Dr.Dan er veldig underholdene:) https://www.youtube.com/channel/UCIBFIha83xPR50EwE_qIkCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 20. februar 2020 #4 Del Skrevet 20. februar 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #5 Del Skrevet 20. februar 2020 Oi... Jeg kan virkelig ingenting, jeg vet ikke hvordan jeg skal treffe de notene han viser engang. Jeg har null musikktrening, aldri spilt et instrument (med unntak av blokkfløyte på grunnskolen, og det var ikke pent XD). Men han virket veldig dyktig så skal absolutt sjekke ut resten av videoene hans, og kanskje til og med kjøpe programmet hans Jeg har ikke tid eller råd til å betale en sangpedagog, men noe slikt skal jeg kunne få til. Anonymkode: 0c3d6...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå