Gå til innhold

Iskrem til hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det finnes oppskrift på iskrem til hund?

Anonymkode: ffbf1...32a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan den ikke få vanlig iskrem? Bare apass på at den ikke sluker pinnen. 

Skrevet

Jeg pleier å dele en Sandwich is med bikkja. Da kan du bryte av biter uten at det blir for mye søl.

Skrevet
23 minutter siden, Thyra skrev:

Kan den ikke få vanlig iskrem? Bare apass på at den ikke sluker pinnen. 

Nei, pga melk og altfor mye sukker. Det skal ikke hunder ha.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, spinner skrev:

Jeg pleier å dele en Sandwich is med bikkja. Da kan du bryte av biter uten at det blir for mye søl.

Nei, ikke når hunden ikke skal ha melk eller sukker. Hunder skal ikke ha menneskemat.

• Liker 2
Skrevet

Jaja, vi er nå i live fremdeles både bikkja og jeg.

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo bare gi fryst vom eller noe når det er varmt for voffen, det må jo ikke være «iskrem» akkurat. Evt frys ned en ballong med vann, evt tilsatt våtfor eller noe. 

Anonymkode: fc898...091

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan jo bare gi fryst vom eller noe når det er varmt for voffen, det må jo ikke være «iskrem» akkurat. Evt frys ned en ballong med vann, evt tilsatt våtfor eller noe. 

Anonymkode: fc898...091

Det var lurt. Tusen takk for godt tips.

Skrevet
5 minutter siden, spinner skrev:

Jaja, vi er nå i live fremdeles både bikkja og jeg.

Ja, det er også mange som gir sjokolade til hunden og den lever fortsatt, men allikevel er sjokolade giftig for hunder og det er mange hunder som dør av sjokoladeforgiftning.

• Liker 1
Skrevet

Enig i at hunder ikke skal ha menneskemat som is. Men istedenfor å bruke melk, kunne man kanskje brukt en annen type melk? Vegansk kanskje? Tror ikke hunder burde spise mye mandler(correct me if I'm wrong), men det finnes kanskje andre typer som er mer passende? 

Anonymkode: e9517...165

Skrevet

Jeg lager med soyayoughurt og blåbær til min hund, han elsker blåbær. Jeg fryser også ned våtfor i passende biter. 

Anonymkode: 2d693...24e

Skrevet

Jeg fryste ned vom uten pinne (ikke så lenge, nok til at den ble fast), eller pølsebiter i vann. Jeg brukte som regel rømmebeger.

Min fikk is av han jeg var sammen med den gangen, før jeg satte ned foten. Etter det ble han helt gal hver gang vi spiste is, og kom med alle de beste lekene sine for å bytte med meg. Han glemte aldri hvor digg det smakte 🙈 så da fikk han sin egen is hver gang jeg spiste is. 

Anonymkode: 6fff9...3c5

Skrevet

Du kan bruke biola naturell f.eks ( uten sukker og laktose ).

Selv moser jeg vannmelon, mango, banan o.l og fryser, men jeg har en altetende hund.

Anonymkode: a77f0...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...