AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Med å forstå hva dette er. Svigerinne sin nye mann (vært sammen noen år, hun har barn fra tidligere men ikke han) hilser aldri om du ikke er helt i han og sier hei.Men da prøver han bare å gå.Og om vi handler på butikken(jeg eller mannen) og ser i sidesynet at han er med en hylle og ser oss så snur han seg og går for å slippe og snakke med oss. Vet at han ser oss.Skulle ta en agurk sist no og si hei til han etter det(så jeg ikke glemte agurken jeg var på vei til).Da var han borte.. Sist mannen var på butikken skjedde det samme, han stakk mot kassen fort (mannen og jeg har reagert på dette flere ganger) så han går til kassen og sier hei. Og prøver å småprate. Virker som fyren bare vil komme seg avgårde.. Ikke første gangen.. Er noe med denne fyren vi ikke klarer å sette ord på. Når foreldrene hans og vi var i besøk en gang snakket han og var så hyggelig.Men gangen før og etter enset han oss omtrent ikke.Måtte lirke ut ord.. I tilegg har de hennes barn 1uke og 1uke fri. Han hjelper ikke til med barna,og hun må spørre meg eller andrr om barnepass om hun skal ut å handle eller må på jobb noen få timer(store barn) eller kommer fra jobb 1time etter minste skulle vært lagt. Da må de sove hos meg eller besteforeldre.Selv om mannen hennes er hjemme.. Det er mye greier , men er noe som ikke helt stemmer her.. Og etter de ble sammen ser vi de aldri omtrent. No venter de barn sammen neste måned og vi er spent på hvordan det skal gå. Kan dette være en psykopat eller noe annet? Eksen hennes var totslt motsatt.Og vi hang mye i lag og hadde det veldig kjekt i lag. Men han her så blir det aldri. Vi reiste alltid sammen på ferier og hytten men ikke med han her.. Noen som har vært borti noe sånt før? Tror ikke han har angst eller noe sånt.. Men noe som ikke stemmer her. Jeg er veldig glad i hun og det er mannen og.Men vi begynner å bli litt redd for at dette er noe som ikke er bra. Takker for svar Anonymkode: edb42...ee7
Matas Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod. 1
Anbefalte innlegg