Junibruden Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Ingen får meg til å føle meg som deg. Ingen får meg til å elske, som deg. Du fyller mine dager med håp og kjærlighet. Du hjelper meg framover når livet vil tilbake Som takk gir jeg deg min kjærlighet Min trofasthet Mitt vennskap Deg vil jeg følge i vinter og vår I alle våre år Jeg elsker deg tusen takk på forhånd! Ps noen som har et annet flott dikt som vi kunne brukt i programmet? Vi har profeten om ekteskapet, og det diktet som var på Valentineskortet å velge i. Andre?
Tinema Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Vet ikke hvem som har skrevet det jeg, men ville bare si at det var et kjempe flott dikt. Veldig romantisk.
Junibruden Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2005 ingen som vet dette? Jeg tror det originalt er på dansk HJELP!
Nuwanda Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Hei - post det på www.bryllyp.dk/bryllupsforum så kanskje får du svar
Gjest gjæ'st Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Lurte bare på om noen hadde funnet ut hvem som har skrevet dette?
Martha Stewart Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Å - nydelig...! Nå fikk jeg et innspill til talen min... (Men vet nok heller ikke hvem som har skrevet dette opprinnelig.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå