AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Hei! Jeg holder på med en sosial faglig utdanning og er ferdig med bachelor i en alder av 30 år. Jeg leser på forum og slikt at en del av disse som har min utdanning jobber i NAV. Jeg kunne vært interessert i det, men er det slikt at man kan jobbe med vanlig selvstendig kontorarbeid i Nav? Eller må man jobbe i en form av en veileder/saksbehandler stilling? Jeg vil ikke jobbe med å veilede eller behandle sakene til forskjellige Nav klienter. Takk for svar! Anonymkode: 7ba4a...8f8
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 Hva tenker du at «vanlig selvstendig kontorarbeid» skal være i NAV, om det ikke er veiledning/saksbehandling av sakene til forskjellige NAV-brukere? Anonymkode: 7bf7d...f68 1
Olepetter Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du at «vanlig selvstendig kontorarbeid» skal være i NAV, om det ikke er veiledning/saksbehandling av sakene til forskjellige NAV-brukere? Anonymkode: 7bf7d...f68 . Endret 18. februar 2020 av Olepetter
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #4 Skrevet 18. februar 2020 Hvis du ikke vil jobbe med brukere bør du ikke søke jobb i NAV. Anonymkode: 35dc6...a14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå