Gå til innhold

Ensom?  

15 stemmer

1. 1. Føler du deg ensom?

• Aldri
      0
    • Noen ganger
      2
    • Ofte
      8
    • Alltid
      5
  2. 2. Hvilken type vennskap er viktigst for deg?

• Noen få, men nære venner
      12
    • Å være del av en vennegjeng
      0
    • Begge deler
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge undersøkelser finnes er så mange som 20 prosent av alle innbyggere i Norge ensomme. 
Noe er det hele tiden, mens andre føler seg ensomme bare av og til. Jeg ønsker å gjennomføre en uhøytidelig, anonym spørreundersøkelse på KG, for å se om dette gjenspeiler seg også her.

Jeg setter stor pris på alle som kunne tenke seg å bruke et minutt på å svare på mine spørsmål. 

Anonymkode: 6d6d7...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i følge reglementet ikke lov med spørreundersøkelser på kvinneguiden. 

Anonymkode: d1ee7...146

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er i følge reglementet ikke lov med spørreundersøkelser på kvinneguiden. 

Men "spørreundersøkelser", i form av en poll med to spørsmål regner jeg med er lov. Hvis ikke ville vel ikke muligheten for det, vært der?

• Liker 2
Skrevet

Det er et definisjonsspørsmål. Jeg syns at å invitere folk til en samtale om temaet er noe annet enn "svar på mine spørsmål". Hva skal du bruke det til? Er det en vanslig samtale så stiller det seg jo annerledes, men er det til lekser/jobb, så blir det en spørreundersøkelse. 

Skrevet

Det er definitivt ikke ment til bruk i lekser eller jobb. Jeg er i førti-årene og har følt på ensomhet selv, fra og til, gjennom hele livet mitt. Jeg er genuint interessert i hva andre tenker rundt dette, og hvor mange det er som har det sånn. 

Skrevet

Jeg tror alle føler på ensomhet fra tid til annen. Uavhengig om man er omringet av folk eller ei. 

Anonymkode: 2dc95...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...