Gå til innhold

Jeg har stjålet for første gang 🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg endte på et nach hos noen jeg ikke aner hvem er eller hva heter. De vet ikke mitt navn heller, jeg var der bare en liten stund også dro jeg igjen. Så at det lå 300 kroner i gangen, så jeg røska det med meg.. var jo fortsatt full. 

Så stjal jeg søren meg igjen bare noen dager etter. En Oboy boks fra jobben. Hellte innholdet i en boks og tok med meg boksen hjem. Finner dem jo ikke i butikken lenger og jeg vil ha sånn! 

Har faktisk ikke dårlig samvittighet. Folk er dumme som lar 300 kroner ligge åpent i gangen der det er fullt av andre folk og den boksen er det ingen på jobben som eier uansett, og den har stått nedstøvet og gikk ut på dato for 2 år siden 🤷‍♀️ men jeg hadde aldri gått i noens jakket ellet vesker for å lete etter penger. Men når det ligger sånn åpenlyst hos fremmede og jeg er full og må komme meg hjem med taxi??? Sorry mc!! 

Har dere stjålet noe i voksen alder? 

Anonymkode: 424ed...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tragisk ...

Anonymkode: 501e6...350

• Liker 16
Skrevet

Merker jeg blir flau

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, The Kitten skrev:

Merker jeg blir flau

Men da får du ka vær å svare. Spørsmålet er om noen andre har stålet for første gang i voksen alder. Ja det er rart, men ikke noe jeg driver med av store verdier akkurat. Er ikke noe værre enn at folk stjeler røyk og snus og lightere på byen. 

Skrevet

^ eller skilt eller glass 

Skrevet

Og dette skryter du av?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, MarianneE skrev:

Og dette skryter du av?

Nei, jeg spør om andre har gjort det. Ville jeg skrytt hadde jeg ikke skrevet som AB :)

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da får du ka vær å svare. Spørsmålet er om noen andre har stålet for første gang i voksen alder. Ja det er rart, men ikke noe jeg driver med av store verdier akkurat. Er ikke noe værre enn at folk stjeler røyk og snus og lightere på byen. 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^ eller skilt eller glass 

Jo, du tok 300kr fra noen du var hjemme hos. Det er smålig det. 

• Liker 11
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg endte på et nach hos noen jeg ikke aner hvem er eller hva heter. De vet ikke mitt navn heller, jeg var der bare en liten stund også dro jeg igjen. Så at det lå 300 kroner i gangen, så jeg røska det med meg.. var jo fortsatt full. 

Så stjal jeg søren meg igjen bare noen dager etter. En Oboy boks fra jobben. Hellte innholdet i en boks og tok med meg boksen hjem. Finner dem jo ikke i butikken lenger og jeg vil ha sånn! 

Har faktisk ikke dårlig samvittighet. Folk er dumme som lar 300 kroner ligge åpent i gangen der det er fullt av andre folk og den boksen er det ingen på jobben som eier uansett, og den har stått nedstøvet og gikk ut på dato for 2 år siden 🤷‍♀️ men jeg hadde aldri gått i noens jakket ellet vesker for å lete etter penger. Men når det ligger sånn åpenlyst hos fremmede og jeg er full og må komme meg hjem med taxi??? Sorry mc!! 

Har dere stjålet noe i voksen alder? 

Det var gjerne en tv stående fremme også, og alltid et par telefoner liggende fremme på stuebordet. Hvor drar du grensa for hva man kan ha stående fremme hjemme hos seg selv når du er på besøk? Hva med drikke i kjøleskapet, har man lov å bli sint om noen stikker av med sixpacken din eller må man bare regne med det også?

Skrevet

Trist å lese 😔

Anonymkode: 1e081...35b

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Jo, du tok 300kr fra noen du var hjemme hos. Det er smålig det. 

Tviler på at de tilhørte dem som bodde der. Huset var stappfullt av folk. Smålig ja, men jeg hadde seriøst ikke forventet noe annet om jeg hadde lagt penger frem for en haug fulle folk. 

Skrevet

«Hei, (navn på leder). Den boksen med O’boy i skapet gikk ut på dato for 2 år siden. Er det greit at jeg kaster den?»

Sånn, der ga jeg deg en mye bedre løsning på det andre tyveriet ditt. Det første er bare...wow.

Anonymkode: 6d8e3...b09

• Liker 7
Skrevet

Gratulerer ts. Du turte å prøve og slapp unna med det.

Skrevet
1 minutt siden, Tamsi skrev:

Det var gjerne en tv stående fremme også, og alltid et par telefoner liggende fremme på stuebordet. Hvor drar du grensa for hva man kan ha stående fremme hjemme hos seg selv når du er på besøk? Hva med drikke i kjøleskapet, har man lov å bli sint om noen stikker av med sixpacken din eller må man bare regne med det også?

Det er litt vanskligere å skjule en tv i lomma. Drikke har jeg blitt frastjålet MANGE ganger, det er sånn jeg regner med når jeg ikke passer på det når jeg velger å la det stå fremme for masse fulle fremmende folk. Jeg har blitt frastjålet mye annet også av verdi jeg ikke kan få igjen. Det er noe annet. Dessuten er en mobil og en tv verdt enormt mye mer enn en six pack ellet en 200 lapp. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

«Hei, (navn på leder). Den boksen med O’boy i skapet gikk ut på dato for 2 år siden. Er det greit at jeg kaster den?»

Sånn, der ga jeg deg en mye bedre løsning på det andre tyveriet ditt. Det første er bare...wow.

Anonymkode: 6d8e3...b09

Er det virkelig så wow? Det er ikke noe jeg hadde gjort edru. Folk gjør da enormt mye værre ting i fylla som å stjele sæden til folk for å bli gravide blandt annet. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så wow? Det er ikke noe jeg hadde gjort edru. Folk gjør da enormt mye værre ting i fylla som å stjele sæden til folk for å bli gravide blandt annet. 

Hvordan kan man stjele sæd? Hvis noen spruter in i en annen person, så er de selv ansvarlig for hva som skjer videre. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Chiyo skrev:

Hvordan kan man stjele sæd? Hvis noen spruter in i en annen person, så er de selv ansvarlig for hva som skjer videre. 

Du syns det er bedre å si at man går på prevansjon når man ikke gjør det enn å stjele 300 kroner i fylla? 

Jeg har opplevd det, at en ons ble gravid og nektet å ta abort. Hun sa hun brukte p piller, men nei:) det er hva man kaller kvalmt det. Jeg vil anse det som en grov form for stjeling ja. 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som du er mann.

Anonymkode: dae91...e0d

Skrevet

^ glemte å skrive at hun spontanaborterte heldigvis. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som du er mann.

Anonymkode: dae91...e0d

Ja, stemmer det ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...