AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #1 Skrevet 18. februar 2020 Det er kjipt å bli blokkert på sosiale medier, spesielt hvis det er mennesker du er glad i.. Andre som har opplevd at de som blokkerer deg på fb, så ser man av og til når de var aktiv sist? Sist aktiv for en time siden feks... Skjønner ikke helt den Anonymkode: 79e91...8a0
Gjest Familytree Skrevet 18. februar 2020 #2 Skrevet 18. februar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: spesielt hvis det er mennesker du er glad i.. Shit happens...Slutt å se på det
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #3 Skrevet 18. februar 2020 Jeg skjønner virkelig ikke at folk har fb fremdeles Anonymkode: dd07e...c2e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Jeg må gjøre meg usynlig på FB og noen ganger blokkere for min egen mentale helses skyld. Man har forskjellig tålegrense gjennom livet, og akkurat nå orker jeg ikke så mye, og det skjønner ikke alle, selv om de burde skjønt det. Anonymkode: eca96...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 Jeg ble slettet som venn av ei jeg har kjent i 25 år. Vi har vært veldig nære. Først spurte hun om jeg hadde satt henne på begrenset. Sa nei. At jeg legger ut lite på fb og det jeg legger ut står åpent kun i et par dager. Hun endte med å slette meg som venn. Ja, jeg syntes det var leit. Ikke vil hun godta meg på insta heller. Jeg kommer til å møte henne da vi har felles familie. Jeg kommer bare til å hilse og ikke noe mer. Hun har gjort sitt valg. Anonymkode: 93465...848
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 På 18.2.2020 den 1.40, AnonymBruker skrev: Det er kjipt å bli blokkert på sosiale medier, spesielt hvis det er mennesker du er glad i.. Andre som har opplevd at de som blokkerer deg på fb, så ser man av og til når de var aktiv sist? Sist aktiv for en time siden feks... Skjønner ikke helt den Anonymkode: 79e91...8a0 Jeg forstår at det er vondt, men det er desverre ikke så mye man får gjort med det. Anonymkode: b4684...5e8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 Jeg har blitt slettet og blokkert av ei søster. Dette er ca 3 år siden. Etter det er hun som død i mine øyne, og jeg hverken ser på hun eller snakker med henne i familiesammenkomster. Som en lenger opp her sier, hun har tatt sitt valg og får også ta konsekvensene av det. Anonymkode: 91226...3a7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #8 Skrevet 23. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt slettet og blokkert av ei søster. Dette er ca 3 år siden. Etter det er hun som død i mine øyne, og jeg hverken ser på hun eller snakker med henne i familiesammenkomster. Som en lenger opp her sier, hun har tatt sitt valg og får også ta konsekvensene av det. Anonymkode: 91226...3a7 Anonymkode: b4684...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå