AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Er det noen som her som har erfaring med Nalox mot neglesopp? Har det fungert for noen? Jeg har nå brukt det i fem mnd, men problemet er der enda... Anonymkode: 851a8...3bc
Sugerøret Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Funka ikke her. Bruker canesten krem 3 ganger i uka på negla. Funker bedre enn nalox
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Det virket for meg. Men brukte to tuber før problemet var borte. Anonymkode: 60846...34f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 Om neglesoppen har kommet langt inn på neglen så er det eneste som funker reseptbelagt. Man må til legen. Hos legen vil vil de ta en prøve av neglen for å sjekke om man har neglsopp. Veldig mange klipper neglene sine før de går til legen, men da ender man med at legen ofte ikke klarer å få tatt prøve av neglen. Så ikke klipp neglene med neglesopp før etter du har vært hos legen. Anonymkode: 89924...418
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 Just now, AnonymBruker said: Om neglesoppen har kommet langt inn på neglen så er det eneste som funker reseptbelagt. Man må til legen. Hos legen vil vil de ta en prøve av neglen for å sjekke om man har neglsopp. Veldig mange klipper neglene sine før de går til legen, men da ender man med at legen ofte ikke klarer å få tatt prøve av neglen. Så ikke klipp neglene med neglesopp før etter du har vært hos legen. Anonymkode: 89924...418 Edit: Om legen ikke klarer å få tatt prøve av neglen så ender man med å måtte bestille ny legetime. Så man sparer både legen for merarbeid og seg selv for et ekstra legebesøk om man ikke klipper neglene før legetimen. Snakker av personlig erfaring. Anonymkode: 89924...418
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #7 Skrevet 18. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Om neglesoppen har kommet langt inn på neglen så er det eneste som funker reseptbelagt. Man må til legen. Hos legen vil vil de ta en prøve av neglen for å sjekke om man har neglsopp. Veldig mange klipper neglene sine før de går til legen, men da ender man med at legen ofte ikke klarer å få tatt prøve av neglen. Så ikke klipp neglene med neglesopp før etter du har vært hos legen. Anonymkode: 89924...418 Jeg brukte nalox og ble kvitt det. Hele neglen var angrepet. Jeg var hos legen, fikk prøverør og skulle klippe av og sende inn selv. Neglen vokste veldig sent, så klipte aldri men begynte på nalox istedet for. Anonymkode: 60846...34f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 Har brukt det to ganger. Funker veldig bra hos meg. Anonymkode: 85471...824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå