Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så skjedde det, fornarina flirt buksa sprakk bak..

Det er et stort hull bak ved lommen. Ikke var den for liten heller for den passet perfekt. Det får meg til å lure hva slags kvalitet det er på buksene når man ikke kan bøye seg ned uten at den revner..

Ble bare litt oppgitt for jeg likte den buksa så godt!!

Lurer da på hva jeg skal kjøpe neste gang, noe ala flirt tenker jeg. Det må være noe med stretch i for jeg har ikke så lange ben og er ikke så stor, så gjerne noe som fremhever litt..Har dere noen gode forslag til modeller?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har blitt svoren tilhenger av Nudie Jeans (etter å ha hatt litt for mange "Fornarina-sprekker").

Mye bedre kvalitet, holder lenger på fasongen osv.

Løp og kjøp! :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nudies jentemerke heter btw Denimbirds:)

Jeg vil slå et slag for Diesel; masse fine modeller.

Gjest Gjest
Skrevet
Så skjedde det, fornarina flirt buksa sprakk bak..

Det er et stort hull bak ved lommen. Ikke var den for liten heller for den passet perfekt. Det får meg til å lure hva slags kvalitet det er på buksene når man ikke kan bøye seg ned uten at den revner..

Ble bare litt oppgitt for jeg likte den buksa så godt!!

Lurer da på hva jeg skal kjøpe neste gang, noe ala flirt tenker jeg. Det må være noe med stretch i for jeg har ikke så lange ben og er ikke så stor, så gjerne noe som fremhever litt..Har dere noen gode forslag til modeller?

min Fornarinabukse sprakk også bak etter en drøy måned... Glemte å klage på den, så nå ligger den i skuffen

Skrevet
Jeg har blitt svoren tilhenger av Nudie Jeans (etter å ha hatt litt for mange "Fornarina-sprekker").

Mye bedre kvalitet, holder lenger på fasongen osv.

Løp og kjøp! :wink:

Hvor er disse jeans å få kjøpt?

Noen som vet hva prisen er?

Skrevet

Et halvveis sidespor: er det for sent å klage på buksa om den sprekker et halvt år etter kjøp?

*irritert bukseeier*

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor er disse jeans å få kjøpt?

Noen som vet hva prisen er?

Husker ikke prisen nøyaktig, tror de ligger rundt 1000 her hjemme? Tror de selges i Carlings-butikkene? Vet desverre ikke helt, kjøpte mine i utlandet.. Men kanskje noen andre vet? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...