Gå til innhold

Jeg lå med typen hennes og nå vil hun anmelde meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå på lørdag var jeg ute på byen og kom i prat med en kjempe kjekk mann. Vi var full og jeg ble med han hjem. Resten sier vel sitt!
Dagen etterpå fant jeg ut at han hadde kjæreste og at hun var på jentetur i london med en venninne. Samme kveld, altså i går kveld fikk jeg en lang melding av denne damen som truer med å drepe meg??? Når jeg forteller at jeg er lei meg for det som har skjedd og at jeg aldri ville ha ligget med han om jeg visste han hadde dame så truer hun med å anmelde meg?? Jeg er skikkelig redd for hva kun kan finne på om jeg møter på henne! Hva skal jeg gjør?

Anonymkode: b7412...69e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne bare styre på. Du har ikke gjort no  galt og dette vil ikke få noen konsekvenser for deg 😊

Anonymkode: 5996e...82a

• Liker 48
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå på lørdag var jeg ute på byen og kom i prat med en kjempe kjekk mann. Vi var full og jeg ble med han hjem. Resten sier vel sitt!
Dagen etterpå fant jeg ut at han hadde kjæreste og at hun var på jentetur i london med en venninne. Samme kveld, altså i går kveld fikk jeg en lang melding av denne damen som truer med å drepe meg??? Når jeg forteller at jeg er lei meg for det som har skjedd og at jeg aldri ville ha ligget med han om jeg visste han hadde dame så truer hun med å anmelde meg?? Jeg er skikkelig redd for hva kun kan finne på om jeg møter på henne! Hva skal jeg gjør?

Jeg er helt sikker på at politiet har fått de rareste anmeldelser og vet hva de skal svare henne. La henne holde på. 

Anonymkode: 6d934...afa

• Liker 30
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er vel heller du som burde anmelde henne for drapstrusler. Du har ikke gjort noe galt, du viste jo ikke at han hadde kjæreste. hun kommer ingen vei om hun anmelder deg. 

Skrevet

Hva skal hun anmelde deg for? Å ha stjålet hjertet hans?! 😄

• Liker 34
Skrevet

Tviler på at hun kommer til å drepe deg, men om hun skriver flere meldinger i samme kategori bør du ta en tur til politiet og rådføre deg om hva du bør gjøre. Hun høres ikke ut til å være helt i vater. Hun kan selvsagt ikke anmelde deg for å ligge med typen.

Og for en dust han er!

Anonymkode: 833ae...f33

• Liker 24
Skrevet
4 minutter siden, Kattugla skrev:

Hva skal hun anmelde deg for? Å ha stjålet hjertet hans?! 😄

😂

STOP!

🎵 In the naaame of looove 👮‍♂️

Anonymkode: 0ed24...140

• Liker 34
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

STOP!

🎵 In the naaame of looove 👮‍♂️

Anonymkode: 0ed24...140

😄

Skrevet

Det hadde jo vært litt gøy om du nå gikk å anmeldte henne, uten å si noe om det, men bare meldte henne først. For trusler 

• Liker 26
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hadde jo vært litt gøy om du nå gikk å anmeldte henne, uten å si noe om det, men bare meldte henne først. For trusler 

Dette. Gjør dette, TS.

Anonymkode: eac96...cad

• Liker 28
Skrevet

Den eneste som kan anmelde noe her er deg! Du har jo til og med truslene svart på hvitt. 

Anonymkode: e5fe6...7c0

• Liker 13
Skrevet

Hva i all verden er det hun mener hun skal anmelde deg for da?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Gjør dette, TS.

Anonymkode: eac96...cad

Please.................Politiet har da nok annet å ta seg av, ønsker at de prioriterer skattepengene mine på noe annet. 

Arranger en catfight i stedet, gjerne lettkledd. Sikkert mange (med meg) som er villig til å betale en slant for å se på 🙂

• Liker 8
Skrevet

Ta vare på meldingene.

Anonymkode: e15bc...689

• Liker 9
Gjest theTitanic
Skrevet

Hun kommer ikke til å drepe deg, og det er heller ikke noe å anmelde. Å ligge med en fyr fra byen er faktisk ikke en straffbar handling. Hun trenger bare å rase litt og blåse ut frustrasjon. Bare å ignorere

Gjest theTitanic
Skrevet

Nei. Det er barnslig. Politiet vil bare himle med øynene og syntes det er bortkastet tid. Det vil aldri bli gjort noe med. 

Skrevet

Ignorer begge personene. Lev livet ditt. Ikkje stress.

Anonymkode: 130ab...70a

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, Teatrica skrev:

Hva i all verden er det hun mener hun skal anmelde deg for da?

C16E3B3E-C98C-493E-ACE5-10667B00FB37.jpeg

Skrevet
Akkurat nå, Chroma skrev:

C16E3B3E-C98C-493E-ACE5-10667B00FB37.jpeg

Ah ja, selvfølgelig 😂

Skrevet

Her er det vel du som bør anmelde henne, for drapstrusler.

Anonymkode: 035c6...bd0

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...