Gå til innhold

Barnebursdag - Trenger hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er helt ny i dette forumet.

Jeg skal ferie bursdagen til min datter som blir 2 år . (Tiden ryker forbi) Vi har aldri feiret noe med en stor fest. Samboeren min har en stor familie, med flere små barn, jeg har ikke så mange på min side men vi kommer til å være ca 50 mennesker på festen. Når det gjelder kaker osv, hva tenker dere jeg burde ha? Noe som er litt mer trendy og kult men samt at alle skal få en porsjon? Hva koster å leie inn et event byrå, som kan fikse alt sammen? Er det for dyrt? Det eneste jeg har klart å gjøre, er å leie lokale og fått bekreftelse på hvem som kan komme på selve bursdagen?

Er litt stressa, og trenger hjelp. Setter veldig pris på hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åo jiiiises.....

Anonymkode: 75422...33d

• Liker 22
Gjest theTitanic
Skrevet

Det er ikke vanlig å be 50 stk og å leie lokale i en 2 års dag. Heller ikke å leie et byrå. Barnebursdag er pleier å være pizza/pølser/noe enkelt, brus/kaffe + kaker. Langpanne sjokoladekake, muffins, gulrotkake. 

Skrevet

Hvor mye penger har du tenkt til å bruke på dette? 

• Liker 3
Skrevet

50 gjester og leie av lokale for en 2-åring. Det er virkelig ikke barnets behov du dekker her. En 2 åring setter ikke pris på noe slikt. 

• Liker 19
Skrevet

Serr? 
nope... troll😝

• Liker 10
Skrevet

Ungen kommer ikke til å huske noe av det, ei heller bry seg om hvem som er der. Hadde jeg vært dere hadde jeg kun invitert de nærmeste, og spart storfesten til konfirmasjonen. 

• Liker 4
Skrevet

Dette hadde blitt altfor mye styr for mine barn når de var så små. 

Anonymkode: 86e49...ae8

• Liker 3
Skrevet

Eventbyrå for å feire en 2-åring?

Anonymkode: 374dd...a4f

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, theTitanic skrev:

Det er ikke vanlig å be 50 stk og å leie lokale i en 2 års dag. Heller ikke å leie et byrå. Barnebursdag er pleier å være pizza/pølser/noe enkelt, brus/kaffe + kaker. Langpanne sjokoladekake, muffins, gulrotkake. 

Hei, ja veit at det ikke er vanlig men det er sånn vi har planlagt å gjøre det fordi vi har aldri gjort noe feiring. Vi samler alt i et for å si det sånn. Utifra det jeg ser på insta, så er dette veldig normalt. Det kommer til å være ca 30 barn og 20 voksne, så jeg burde ha servering både for barn og voksne. Det kommer til å være alkoholfritt.!

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åo jiiiises.....

Anonymkode: 75422...33d

Hva mener du?

Gjest theTitanic
Skrevet
Akkurat nå, AnneBNielsen skrev:

Hei, ja veit at det ikke er vanlig men det er sånn vi har planlagt å gjøre det fordi vi har aldri gjort noe feiring. Vi samler alt i et for å si det sånn. Utifra det jeg ser på insta, så er dette veldig normalt. Det kommer til å være ca 30 barn og 20 voksne, så jeg burde ha servering både for barn og voksne. Det kommer til å være alkoholfritt.!

Instaverdenen er ikke sammenlignbart med "normalt". 

Skrevet
12 minutter siden, Mona123 skrev:

Hvor mye penger har du tenkt til å bruke på dette? 

Har budsjettert med ca 25.000,- 

Skrevet
1 minutt siden, AnneBNielsen skrev:

Jeg har ikke sett noe sånt på insta. Men for all del, gjør hva du vil. Bare tenkt over at det ikke er 2åringens behov du setter først her, og det er i grunn ganske trist.

Anonymkode: bfb0b...e4d

• Liker 9
Skrevet

Oi! Dette var utradisjonelt! En bursdag for en toåring feirer man vanligvis hjemme, med besteforeldre, søsken med ektefeller og deres barn. Er dere så mange at det blir 50 stykker? Feiringen består i å lage en bursdagskake og noen flere bakverk, kaffe, te og brus. Toåringen får gaver, og det hele er over på et par - tre timer. Andre barn og events, kommer når barnet er mye eldre. Det er heller ikke vanlig å be barnehageavdelingen til en toårsdag. Kanskje du kan utdype hvorfor dere er så mange, så er det lettere å råde? 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnneBNielsen skrev:

Jeg har mange venner på insta, flere av dem er mamma-influensere, har aldri sett at noen har satt istand så store fester for så små barn. Og bare så det er sagt, det du ser på insta er uansett ikke fasiten på hvordan man skal gjøre ting.

Anonymkode: 374dd...a4f

• Liker 4
Skrevet

25000 på en 2års dag? 👏😂😂

🤦‍♀️

Anonymkode: c637a...8f9

• Liker 6
Skrevet

Dette var helt sykt. 25 000 på en 2 årsdag? Stakkars deg fremover. 

Anonymkode: 0771f...20e

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnneBNielsen skrev:

Har budsjettert med ca 25.000,- 

Håper du kødder!!! Doner pengene til leger uten grenser og inviter besteforeldre på kaffe og en liten kake. Dette er rett og slett vanvidd!! Aldri brukt mer enn 500-1000 kr på feiring til barna.

Hilsen mor i husholdning med inntekt på 2.7mill.

Anonymkode: b3a49...e93

• Liker 6
Skrevet

Om du skal ha ett eventbyrå til en 2-årsdag hadde det vel vært mest naturlig å Google det?? 

Anonymkode: 86378...c4c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...