AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Når hun får seg ny type, noe hun gjør omtrent annenhvert år, så går hun helt og fullstendig opp i han og overtar på en måte hans personlighet, humor og interesser. Skal prøve å endre på en del ting med disse mennene for å gjøre det mer anonymt. Men da hun var sammen med en *musikker så begynte hun å snakke om gitarakkorder og ville tilbringe all fritid på konserter og festivaler. Neste fyr var streitere, så da la hun alt av musikkinteressen på hylla og begynte å kle seg preppy. Og så til den nåværende som hun også har fusjonert med. Han kommer fra en annen del av landet og hun bruker masse uttrykk og fraser fra dialekten hans. Hun har innimellom tid til meg og andre venninner, og jeg syns det er helt ok å ikke ha så mye kontakt som vi hadde da vi gikk på skolen lenger. Men greia er at jeg aldri vet hvilken versjon av henne jeg vil møte når vi kommer sammen. Hun endrer seg fullstendig. Hun sliter også psykisk, har hatt en del angst, men dette har jeg aldri hørt om som et symptom på psykisk sykdom? Eller er det normalt? Anonymkode: 2e2cd...6c9
Nikea Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Høres ut som om hun har dårlig selvtillit.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 Dårlig selvtillit, og hun utsletter seg selv i forhold fordi hun er redd for å være deg selv. At den hun er sammen med ikkr skal like hun for den hun er. Anonymkode: ce744...556 3
Gjest theTitanic Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Litt angst er da normalt å ha. Må det ha så mye å si for deg om hun endrer interesser da? Du er jo likevel den samme. Syntes det er spennende å engasjere seg i nye ting jeg. Har også en venninne som er slik og det plager meg ikke. blir litt nye input for meg også. Tenker hun ikke har funnet seg selv fullt og helt enda, og det skader jo ingen.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #5 Skrevet 18. februar 2020 Jeg tenker at hun er en som blir voldsomt forelsket og lett lar seg engasjere i ulike prosjekter. Jeg kan også gå voldsomt opp i både forelskelser. ulike prosjekter og interesser fordi jeg er entusiastisk av natur. Kanskje har hun også dårlig selvtillit, men hun behøver ikke ha det. Anonymkode: e261a...e06
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Skrevet 18. februar 2020 Det er patetisk med folk som prøver å bli som kjæresten sin. Anonymkode: d1852...3a2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #8 Skrevet 18. februar 2020 3 timer siden, Kaisada skrev: Bittelitt borderline? Hvordan kan man være bare bittelitt borderline? TS, har du forsøkt å snakke med venninnen din om det? Det er ikke sunt å gå så opp i forhold, og endre alt på en selv. Anonymkode: 2c0b2...c4f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #9 Skrevet 18. februar 2020 Hadde hun noengang en egen personlighet før hun ble sammen med disse mennene? Anonymkode: 75f89...930
Maleficenta Skrevet 18. februar 2020 #10 Skrevet 18. februar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Når hun får seg ny type, noe hun gjør omtrent annenhvert år, så går hun helt og fullstendig opp i han og overtar på en måte hans personlighet, humor og interesser. Skal prøve å endre på en del ting med disse mennene for å gjøre det mer anonymt. Men da hun var sammen med en *musikker så begynte hun å snakke om gitarakkorder og ville tilbringe all fritid på konserter og festivaler. Neste fyr var streitere, så da la hun alt av musikkinteressen på hylla og begynte å kle seg preppy. Og så til den nåværende som hun også har fusjonert med. Han kommer fra en annen del av landet og hun bruker masse uttrykk og fraser fra dialekten hans. Hun har innimellom tid til meg og andre venninner, og jeg syns det er helt ok å ikke ha så mye kontakt som vi hadde da vi gikk på skolen lenger. Men greia er at jeg aldri vet hvilken versjon av henne jeg vil møte når vi kommer sammen. Hun endrer seg fullstendig. Hun sliter også psykisk, har hatt en del angst, men dette har jeg aldri hørt om som et symptom på psykisk sykdom? Eller er det normalt? Anonymkode: 2e2cd...6c9 Høres ut som hun er usikker på seg selv og føler hun må endre seg for at den hun deiter skal like henne. Trist at hun ikke kan akseptere seg selv slik hun er, og guttene hun har vært sammen med blir jo ikke kjent med henne. De blir bare kjent med den versjon en hun ønsker å vise frem
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #11 Skrevet 18. februar 2020 Jeg er litt sånn, ikke like ekstremt, og det går ikke så langt, men for meg blir selve forholdet altoppslukende. Jeg greier ikke å ta vare på meg selv når jeg er i et kjærlighetsforhold. Jeg har blandet personlighetsforstyrrelse. Det er en stor sorg og forferdelig vanskelig. Det tok meg over 25 år å finne ut av, og endelig skal jeg (forhåpentligvis) få hjelp. Jeg måtte tilslutt gjøre det slutt med samboeren min da det tilslutt gikk så langt jeg ble rett og slett syk av forholdet Anonymkode: 618f3...41b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #12 Skrevet 18. februar 2020 Jeg har vært borti noen sånne, og felles for dem er at de har vært umodne (har kommet kortere i livet en jevnaldrende) og veldig forelsket i forelskelsen, altså litt avhengig av forelskelsesrusen. Det har ikke vært noe psykiske lidelser hos dem jeg kjenner til. Anonymkode: 4d692...c6f
Kaisada Skrevet 18. februar 2020 #13 Skrevet 18. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man være bare bittelitt borderline? TS, har du forsøkt å snakke med venninnen din om det? Det er ikke sunt å gå så opp i forhold, og endre alt på en selv. Anonymkode: 2c0b2...c4f Vanskelig å slenge om seg med diagnoser når jeg ikke har observert vedkommende, men utifra den lille beskrivelsen som er, er det tegn som kan minne om borderline. Men fordi det blir veldig useriøst over nett faller jeg på bittelitt, så får det bli opp til ts, og forhåpentligvis behandler og forholde seg til noen diagnose.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #14 Skrevet 23. februar 2020 På 17.2.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev: Dårlig selvtillit, og hun utsletter seg selv i forhold fordi hun er redd for å være deg selv. At den hun er sammen med ikkr skal like hun for den hun er. Anonymkode: ce744...556 Dette. Rett og slett et forsvar for å prøve å holde på en relasjon. Anonymkode: deccf...f2f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå