AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Tar nysgjerrigheten overhånd eller bare scroller du deg videre? Fikk denne problemstillingen selv her om dagen og jeg skvatt når jeg så han på bilde, men gikk ikke inn. Jeg er redd for at jeg skal begynne å tenke på han igjen, eller at det står ting i avisartikkelen som jeg ikke vil vite (sivil status, kanskje har han fått barn osv). Merker jeg klør etter å lese om han, men hva godt får jeg utav det... Hvordan takler dere andre slike ting? Anonymkode: 19c1d...e21
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Høres ikke ut som du er ferdig med han. Skulle ikke vært noe problem å lest om sivilstand, barn etc hvis du hadde vært helt ferdig. Anonymkode: 19999...721 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ikke ut som du er ferdig med han. Skulle ikke vært noe problem å lest om sivilstand, barn etc hvis du hadde vært helt ferdig. Anonymkode: 19999...721 Hun er nok ferdig med han. Du har tydeligvis ikke vært i et dårlig forhold som tror slik. Les deg opp om ptsd. Selv om jeg er ferdig med gamle ting som har skjedd meg så har jeg fysiske reaksjoner på lukt, lyd eller bilder av noe som kan ligne på gamle hendelser Anonymkode: c7317...191 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er nok ferdig med han. Du har tydeligvis ikke vært i et dårlig forhold som tror slik. Les deg opp om ptsd. Selv om jeg er ferdig med gamle ting som har skjedd meg så har jeg fysiske reaksjoner på lukt, lyd eller bilder av noe som kan ligne på gamle hendelser Anonymkode: c7317...191 Hvorfor må alle som har vært i et dårlig forhold utvikle PTSD? Høres ut som om du brer deg om diagnoser som andre skifter sokker. Anonymkode: e207d...282 11
Gjest Dævendøtte Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er nok ferdig med han. Du har tydeligvis ikke vært i et dårlig forhold som tror slik. Les deg opp om ptsd. Selv om jeg er ferdig med gamle ting som har skjedd meg så har jeg fysiske reaksjoner på lukt, lyd eller bilder av noe som kan ligne på gamle hendelser Anonymkode: c7317...191 Hvordan klarer du å tolke at TS har hatt ett dårlig forhold og fått PTSD utav innlegget hennes? Kan jo være så enkelt at de ikke passet sammen, at han ikke elsket henne og hun har kjærlighetssorg. Han kan fortsatt være den snilleste i verden. Og hun trenger ikke å være ferdig med ham, men han er ferdig med henne.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må alle som har vært i et dårlig forhold utvikle PTSD? Høres ut som om du brer deg om diagnoser som andre skifter sokker. Anonymkode: e207d...282 Jeg leser det ut fra hennes reaksjon. Anonymkode: c7317...191
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #7 Skrevet 17. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må alle som har vært i et dårlig forhold utvikle PTSD? Høres ut som om du brer deg om diagnoser som andre skifter sokker. Anonymkode: e207d...282 Hva vet du forresten om meg ut fra et innlegg. Mulig vi dømmer andre like fort begge to 😉 Anonymkode: c7317...191
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #8 Skrevet 17. februar 2020 1 minutt siden, Dævendøtte skrev: Hvordan klarer du å tolke at TS har hatt ett dårlig forhold og fått PTSD utav innlegget hennes? Kan jo være så enkelt at de ikke passet sammen, at han ikke elsket henne og hun har kjærlighetssorg. Han kan fortsatt være den snilleste i verden. Og hun trenger ikke å være ferdig med ham, men han er ferdig med henne. Det er ikke en normal reaksjon å ha ut fra et bilde. Anonymkode: c7317...191 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 17. februar 2020 #9 Skrevet 17. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke en normal reaksjon å ha ut fra et bilde. Anonymkode: c7317...191 Vel, om man har skikkelig kjærlighetssorg, så kan det være vondt nok å se eksen sin i en avisartikkel hvor han fremstår som superhappy med ny dame og kanskje en unge på vei.. Alt det du ønsket deg og ikke fikk.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #10 Skrevet 17. februar 2020 4 minutter siden, Dævendøtte skrev: Vel, om man har skikkelig kjærlighetssorg, så kan det være vondt nok å se eksen sin i en avisartikkel hvor han fremstår som superhappy med ny dame og kanskje en unge på vei.. Alt det du ønsket deg og ikke fikk. Jeg forsøkte å gi ts tilliten om at hun faktisk er ferdig med eksen. Hun skriver jo at hun er det. Anonymkode: c7317...191
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #11 Skrevet 17. februar 2020 Nei, hadde hoppet over den. Anonymkode: ed69c...058
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #12 Skrevet 17. februar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser det ut fra hennes reaksjon. Anonymkode: c7317...191 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vet du forresten om meg ut fra et innlegg. Mulig vi dømmer andre like fort begge to 😉 Anonymkode: c7317...191 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke en normal reaksjon å ha ut fra et bilde. Anonymkode: c7317...191 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsøkte å gi ts tilliten om at hun faktisk er ferdig med eksen. Hun skriver jo at hun er det. Anonymkode: c7317...191 Synes faktisk litt synd på deg som klarer å henge PTSD knaggen på et så enkelt innlegg som HI. Det er tvers gjennom trist å lese. Anonymkode: e207d...282 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #13 Skrevet 17. februar 2020 Ja, jeg pleier som regel å ta en titt om det er noen jeg kjenner i avisa Anonymkode: 83886...582
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #14 Skrevet 17. februar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk litt synd på deg som klarer å henge PTSD knaggen på et så enkelt innlegg som HI. Det er tvers gjennom trist å lese. Anonymkode: e207d...282 Takk for ditt forsøk på hersketeknikk. Finnes da ikke synd på meg. Anonymkode: c7317...191
Gjest theTitanic Skrevet 17. februar 2020 #15 Skrevet 17. februar 2020 Er for nysgjerrig og hadde absolutt tittet. Det hadde selvsagt ikke vært fint om han hadde blitt en suksess... Exer bør helst leve veldig kjedelige liv. De trenger ikke lide, men heller ikke skinne.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #16 Skrevet 17. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Tar nysgjerrigheten overhånd eller bare scroller du deg videre? Fikk denne problemstillingen selv her om dagen og jeg skvatt når jeg så han på bilde, men gikk ikke inn. Jeg er redd for at jeg skal begynne å tenke på han igjen, eller at det står ting i avisartikkelen som jeg ikke vil vite (sivil status, kanskje har han fått barn osv). Merker jeg klør etter å lese om han, men hva godt får jeg utav det... Hvordan takler dere andre slike ting? Anonymkode: 19c1d...e21 Herrejesus, bare les du... Anonymkode: 2632f...25e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #17 Skrevet 17. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tar nysgjerrigheten overhånd eller bare scroller du deg videre? Fikk denne problemstillingen selv her om dagen og jeg skvatt når jeg så han på bilde, men gikk ikke inn. Jeg er redd for at jeg skal begynne å tenke på han igjen, eller at det står ting i avisartikkelen som jeg ikke vil vite (sivil status, kanskje har han fått barn osv). Merker jeg klør etter å lese om han, men hva godt får jeg utav det... Hvordan takler dere andre slike ting? Anonymkode: 19c1d...e21 Nei! Hva og hvorfor han er i avisen interesserer meg overhodet ikke. Da lar jeg fint lese nettavisen til saken hans er komment så langt ned på grunn av andre nyheter. Slik at jeg kan nyte lesingen uten å måtte føle ukomfortabel med å se fleisen og navnet hans igjen. Anonymkode: e344a...1eb
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #18 Skrevet 17. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for ditt forsøk på hersketeknikk. Finnes da ikke synd på meg. Anonymkode: c7317...191 Det forrige innlegget var ikke noe forsøk på hersketeknikk. Med hånda på hjertet, jeg blir trist å lese at du klarer å dra HI til et PTSD problematikk. Anonymkode: e207d...282
kisskissbangbang Skrevet 17. februar 2020 #19 Skrevet 17. februar 2020 Ja, det er klart, er jo nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #20 Skrevet 17. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser det ut fra hennes reaksjon. Anonymkode: c7317...191 Ta deg en bolle. Anonymkode: 3fd84...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå