Gå til innhold

Menn som ikke tåler å bli avvist?!😬

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som spammer deg ned med dritt meldinger om alt ved deg fordi du sa fra at dere ikke passet sammen og at du ikke ønsket et forhold med han?!

Noen som har opplevd det, er dette vanlig atferd?!

Vil gjerne høre om dere andre sine erfaringer her mht dette?

Her har han gjentatte ganger tatt kontakt med noen måneders mellomrom, hvor jeg har sagt det samme om og om igjen på en klar, men hyggelig måte, at jeg ikke er interessert. Han tåler tydeligvis ikke å bli avvist og har et stort behov for å hevne seg, har rydd inn med meldinger om hvor fin og flott jeg er i det ene øyeblikket, etterfulgt av bare dritt slenging når jeg gjentar at jeg ikke ønsker verken sex eller et forhold med han..

Virker nesten som en incel, og helt åpenbart at jeg gjorde det riktige valget med å velge han bort her, han er forøvrig 42 år men oppfører seg som en sutrete, desperat gutt som har blitt fratatt slikkepinnen sin..🙄

Nå har jeg blokkert han alle mulige steder, blir jo helt skremt med tanke på dating fremover når menn kan holde på sånn i 9 måneder..🤨

Anonymkode: 3be58...a36

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får det jeg også. Sier først jeg er super deilig, men så fort jeg avviser dem så er det noe ala «går bra, du var ikke pen uansett» 

Tar det aldri til meg, kan ikke gjøre noe annet enn å le:fnise:

• Liker 10
Skrevet

Ja, som jeg nevnte i en annen tråd har jeg opplevd dette så mange ganger at jeg er ute av telling, og det selv om jeg avviser på en kjempefin og respektfull måte. Har blitt kalt hore, stygg, fått trusler og fått mange stalkere etter avvisninger opp gjennom, så nå avviser jeg ikke lenger, når jeg får mye oppmerksomhet blir jeg heller kvalm og trekker meg unna, beskytter meg selv for jeg orker det rett og slett ikke lenger, selv om det sikkert er mange som hadde tatt det bra og høflig, så har det skjedd for mange ganger at menn blir pshyco og gir meg angst. Har hørt at jeg fremstår som en kvinnelig player pga dette siden jeg har mange menn etter meg og det er så teit, for hadde jeg orket all dritten hadde jeg avvist alle som en, er nemlig sjeldent interessert i noen. Kjente jeg ble litt sint av å skrive dette innlegget 😅

Anonymkode: 7afc8...8c4

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som jeg nevnte i en annen tråd har jeg opplevd dette så mange ganger at jeg er ute av telling, og det selv om jeg avviser på en kjempefin og respektfull måte. Har blitt kalt hore, stygg, fått trusler og fått mange stalkere etter avvisninger opp gjennom, så nå avviser jeg ikke lenger, når jeg får mye oppmerksomhet blir jeg heller kvalm og trekker meg unna, beskytter meg selv for jeg orker det rett og slett ikke lenger, selv om det sikkert er mange som hadde tatt det bra og høflig, så har det skjedd for mange ganger at menn blir pshyco og gir meg angst. Har hørt at jeg fremstår som en kvinnelig player pga dette siden jeg har mange menn etter meg og det er så teit, for hadde jeg orket all dritten hadde jeg avvist alle som en, er nemlig sjeldent interessert i noen. Kjente jeg ble litt sint av å skrive dette innlegget 😅

Derfor sikkert noen ghoster istedet 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Full forståelse for det du!!🤗

Ble sint selv i dag han f....meg aldri ville gi seg!!

Ts..

Skrevet
3 minutter siden, Bente1234 said:

Derfor sikkert noen ghoster istedet 

Ja, de som ghoster med dette i sin bakgrunn har jeg full forståelse for. Når jeg lukker øynene og visualiserer hva jeg føler ang disse mennene, så er det som en haug med elefanter som tråkker på mellomgulvet mitt. Altså en metafor for en haug med menn som bare tramper over og har null respekt for mine personlig grenser, som er viktige for meg som en privat person, og som jeg også respekterer sterkt hos andre, så er det takken liksom. Har også følt så mange ganger at de har følt at de nesten eier meg, kun fordi de er interessert (når jeg ikke er det tilbake og har sagt tydelig ifra). Det vekker ikke gode følelser.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Full forståelse for det du!!🤗

Ble sint selv i dag han f....meg aldri ville gi seg!!

Ts..

Veldig godt å høre at du blokkerte han, snakk om å lyse rødt flagg og tro han har en slags førsterett på det han har lyst på 😡 Håper han holder seg unna, og ikke får nådd deg på noe vis.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde en beundrer som absolutt ikke taklet at jeg ikke ville gå videre etter et par-tre dater. (Kun ute, ikke intimt - ei heller kyssing). Åååh, han ble så sinna, han! «DU MÅ DA FORSTÅ AT JEG BLE FORELSKA I DEG!!» + en remse med ukvemsord. 
Å ja, da blir det oss liksom, du er jo forelska.... 

Han tar fremdeles kontakt, over et år senere (på ulike kanaler med fake nick). Er så glad jeg ikke involverte meg i den fyren. Grøss! 

Anonymkode: 59727...f29

• Liker 15
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, de som ghoster med dette i sin bakgrunn har jeg full forståelse for. Når jeg lukker øynene og visualiserer hva jeg føler ang disse mennene, så er det som en haug med elefanter som tråkker på mellomgulvet mitt. Altså en metafor for en haug med menn som bare tramper over og har null respekt for mine personlig grenser, som er viktige for meg som en privat person, og som jeg også respekterer sterkt hos andre, så er det takken liksom. Har også følt så mange ganger at de har følt at de nesten eier meg, kun fordi de er interessert (når jeg ikke er det tilbake og har sagt tydelig ifra). Det vekker ikke gode følelser.

Veldig godt å høre at du blokkerte han, snakk om å lyse rødt flagg og tro han har en slags førsterett på det han har lyst på 😡 Håper han holder seg unna, og ikke får nådd deg på noe vis.

Gleden i det hele er jo å få bekreftet at man har gjort helt riktig valg, i å ikke velge denne mannen!!!

Kan jo bare tenke seg hvordan et parforhold hadde blitt sammen med enn sånn mann..🤮

• Liker 7
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Gleden i det hele er jo å få bekreftet at man har gjort helt riktig valg, i å ikke velge denne mannen!!!

Kan jo bare tenke seg hvordan et parforhold hadde blitt sammen med enn sånn mann..🤮

Ja fyttikatta, når det er så absurd jævelig, kontrollerende og kvelende FØR et forhold, tenk da noen år inn i det forholdet 🤮

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de som ghoster med dette i sin bakgrunn har jeg full forståelse for.

Det er jo helt meningsløst! Avvise på en fin måte, og reagerer noen idioter med slikt tull blokker! Verre er det ikke. Jeg er mann og digger at de som ikke er interessert avviser meg der og da. Så slipper jeg bruke mer tid på det. Samme andre veien, hender at man dater og det ikke klaffer, og da er det bare å si akkurat dette. Har ikke opplevd en eneste dame som har reagert med annet en aksept når man avviser på en fin måte, slik sett er det forskjell virker det som. Men de menn som opptrer som idioter er det bare å avvise og blokkere. Ghoste de gjerne også, men bruke dette på alle man faktisk dater med fordi man ikke vil avvise bare feigt. Det er noe som sprer seg i hele "datingmiljøet" og da ender alle opp med bare usikkerhet.

Ghoste er noe jeg aldri skal bedrive, gi et svar som sier at jeg er ikke interessert i noe videre er mye lettere å bare gjennomføre uansett.

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja fyttikatta, når det er så absurd jævelig, kontrollerende og kvelende FØR et forhold, tenk da noen år inn i det forholdet 🤮

Ja!!

Og så rart, du er den mest ideelle og fantastiske kvinnen han har møtt, helt til du sier at du ikke er interessert!!😂

Da har du løyet, gitt han falske forhåpninger, er en hore osv..

Og alt dreier seg hele tiden om HANS behov, og HANS seksuelle behov og følelse av avvisning..

Og når du ikke er interessert, skal skylden legges på dine såkalte mangler utfra HANS ståsted..😂

Da vet du at han kun er interessert i deg som en tømme stasjon og bryr seg null om deg!!

Han prøvde seg til og med at vi plutselig skulle ha et vennskap nå, selv om han har sagt gjentatte ganger før at han ikke vil ha et vennskap med meg..

Svarte bare at han selv hadde sagt at vennskap var helt uinteressant tidligere, og at jeg vet godt hva han egentlig er ute etter..sex, sex og atter sex, og at så lettlurt er jeg virkelig ikke!!😂😉

Blir bare så kvalm av sånne menn!!🤮

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Duftavsommerregn said:

Det er jo helt meningsløst! Avvise på en fin måte, og reagerer noen idioter med slikt tull blokker! Verre er det ikke. Jeg er mann og digger at de som ikke er interessert avviser meg der og da. Så slipper jeg bruke mer tid på det. Samme andre veien, hender at man dater og det ikke klaffer, og da er det bare å si akkurat dette. Har ikke opplevd en eneste dame som har reagert med annet en aksept når man avviser på en fin måte, slik sett er det forskjell virker det som. Men de menn som opptrer som idioter er det bare å avvise og blokkere. Ghoste de gjerne også, men bruke dette på alle man faktisk dater med fordi man ikke vil avvise bare feigt. Det er noe som sprer seg i hele "datingmiljøet" og da ender alle opp med bare usikkerhet.

Ghoste er noe jeg aldri skal bedrive, gi et svar som sier at jeg er ikke interessert i noe videre er mye lettere å bare gjennomføre uansett.

Ja, men tydeligvis takler mange menn ikke et enkelt "nei", sagt på en hyggelig måte!!

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men tydeligvis takler mange menn ikke et enkelt "nei", sagt på en hyggelig måte!!

Helt klart dette, dette har jeg sett ute på byen også. Vær bare glad at de viser slike tendenser tidlig i et treff! La det gå ut over disse, og ikke tro at alle menn er slik. Avvise de som man ikke vil ha noe videre med, og reagerer noen slik du beskriver så er det bare å blokkere de. Problemet løst. Du kjenner de ikke, du skylder de ikke en dritt, og de vet ikke engang hvem du er. Så blokker! Eller bare ghoste de også når de er så idioter. Men ikke anta at alle du ikke liker er akkurat slik, da er det bedre å bare si at du ikke vil ta dette videre, og det må alle akseptere om de vil eller ikke. Som sagt for normale menn og kvinner er dette helt uproblematisk, faktisk veldig bra at det sies ifra der og da, slik at forhåpninger ikke skapes.

• Liker 2
Skrevet

Hadde selv problemer med en som ikke tålte å bli avvist etter 2 dates. Han hadde i løpet av de datene sagt ting som var totalt dealbreakere for meg, og når jeg da fortalte han at jeg ikke var interessert i å se han noe mer og han spurte hvorfor og jeg svarte noen av årsakene (dealbreakerne) så skulle han liksom moderere seg og at han ikke mente det sånn og ditt og datt og diskuterte med meg i en time og sa ganske mange frekke ting som bare understreket poenget mitt ytterligere, og jeg måtte bare si at jeg ikke hadde tid til å prate med han om det mer.

Anonymkode: 56403...100

• Liker 2
Skrevet

Var på datingsider ca 5 måneder. Snakket med noen hyggelige menn. Men også noen som var helt forferdelige. Avviste de veldig pent. Da var helvetet løs. Fra å være søt, vakker, deilig osv.. ble jeg kalt stygg og feit hore. En sa at jeg ikke var pen nok til å avvise han 😮 aldri mer. Blir det slutt med kjæresten, så forblir jeg singel. Orker ikke det der igjen 

Anonymkode: 7fe3d...832

• Liker 6
Skrevet

Er lesbisk, jeg skriver det i alle profiltekster, allikevel tar menn kontakt, og allikevel blir de kjempesinte når jeg avviser. Da går det for det meste i stygge varianter av "lesber er bare damer menn ikke vil ha, så de må ta hverandre" 

Anonymkode: e0c87...ba5

• Liker 6
Skrevet
15 hours ago, PinkLady97 said:

Får det jeg også. Sier først jeg er super deilig, men så fort jeg avviser dem så er det noe ala «går bra, du var ikke pen uansett» 

Tar det aldri til meg, kan ikke gjøre noe annet enn å le:fnise:

Høyt henger du, og sur er du!

• Liker 1
Skrevet

Det er nesten så man ikke skulle tro disse innleggene var sanne, sånn oppfører man seg ikke 😝

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk veldig vanlig. Ei venninne av meg avviste en, og han fulgte henne på sosiale medier, og kalte henne hore mange mnd senere.

Selv ble jeg kalt rasist da jeg avviste en fyr på gata. Jeg elsker kun en mann, og det mer enn hele verden. Om jeg ikke hadde noen, ville jeg uansett aldri vært interessert i vedkommende.

Anonymkode: a2cc1...4df

• Liker 4
Skrevet

Det er overraskende mange som ikke takler avvisning på en grei måte. Hører skrekkhistorier fra både kompiser og venninner, og har opplevd min del av dette også. Hun ene ble til og med fysisk. Det er en del der ute som burde blitt kurset i hvordan man takler avvisning. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...