AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Del Skrevet 17. februar 2020 ? Anonymkode: da46b...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Del Skrevet 17. februar 2020 Jeg så alt via t-we sin app. Det var under abc studios. Du kan sjekke om de fortsatt har serien ute. Anonymkode: 19c75...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Del Skrevet 17. februar 2020 Mulig jeg tar feil, men mener den lå ute på Viaplay i høst. Anonymkode: 222f8...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 17. februar 2020 #4 Del Skrevet 17. februar 2020 Ligger ikke på Viaplay lengre. Du må nok streame det via en eller annen luguber side eller kjøpe serien på dvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 17. februar 2020 #5 Del Skrevet 17. februar 2020 Ingen steder. Meg bekjent iallefall. Jeg var på samme jakta for litt siden, og gav opp etter å ha undersøkt alle strømmetjenester, spurt rundt og googlet. Plutselig, ifjor sommer dukket det opp på viaplay ut av det blå - og like plutselig var det borte igjen. Jeg rakk å se det, men det var SKIKKELIG dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2020 #6 Del Skrevet 18. februar 2020 Tror alt ligger på Dailymotion https://www.dailymotion.com/search/Desperate Housewives S 1 Anonymkode: ef350...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reader81 Skrevet 21. februar 2020 #7 Del Skrevet 21. februar 2020 Hvis du ikke finner den noe sted tror jeg den kan skaffes på dvd enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #8 Del Skrevet 22. februar 2020 Du får kjøpt alle sesongene på DVD for 819 kr hos Platekompaniet: https://www.platekompaniet.no/dvd/frustrerte-fruer-den-komplette-serien2/ Anonymkode: d6821...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå