Gjest Warrior Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Gjør du? - Når du er frekk mot noen? - Når du angriper og snakker stygt om uføre? - Når du mobber noen? - Når du snakker stygt om og/eller hater et helt kjønn? - Når du angriper psykisk syke? - Når du ber noen ta livet sitt? - Når du troller bare for å være ekkel mot andre? Jeg har sett alt av det her inne. Folk som får stygge kommentarer i trådene sine. De fortjener det ikke! På et jævla forum som er mest kvinner.. Ja mange menn også. Som liksom skal være voksne mennesker. Jeg driter alltid i stygge kommentarer som er ment til meg og svarer de bare tilbake, men skal innrømme at en kommentar gikk inn på meg. Som jeg fikk i januar. Den er brent fast. Vet ikke hvorfor men det var vondt å lese det. Uansett om det var trolling eller seriøst ment. Kanskje fordi jeg vet personen egentlig har rett? Det var at de jeg var glad i hadde fått det bedre om jeg tok livet mitt. Jeg skjønner ikke hvorfor folk må skrive sånt? Føler de seg bedre av det? Er det morsomt? Er det gøy? Hadde liksom aldri trodd at noen kunne skrive noe sånt. Ikke på kvinneguiden.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Velkommen til Kvinneguiden Anonymkode: f63c9...99a
Gjest Warrior Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til Kvinneguiden Anonymkode: f63c9...99a Jo takk. Har vært her en stund så vet hvordan det er her. Men hvorfor er ikke så lett å finne ut av. Føler de seg bedre de som holder på sånn? Forventer ikke at noen som virkelig angriper andre kommer til å svare på det. Det er de for feig til.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 4 minutter siden, Warrior skrev: Jo takk. Har vært her en stund så vet hvordan det er her. Men hvorfor er ikke så lett å finne ut av. Føler de seg bedre de som holder på sånn? Forventer ikke at noen som virkelig angriper andre kommer til å svare på det. Det er de for feig til. Det er meg du siterte. Men jeg aner ikke. Jeg angriper aldri selv. Alltid saklig og har ordinær debattskikk Anonymkode: f63c9...99a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 Ikke for å gjøre dette til enda en menn vs kvinner tråd, men siden du sa at det er flest kvinner....her er det 15 menn som har svart og 14 kvinner. Sikkert ikke spesielt representativt siden så få har svart men... Og så er det det at nettroll og de som er ufine på nett er altså flest menn: https://www.businessinsider.com/why-men-are-more-likely-to-be-internet-trolls-than-women-according-to-a-new-study-2017-9?r=US&IR=T Men når det er sagt er det du forteller helt forferdelig. Rapporterte du denne personen? Hvis ikke, kan du linke til kommentaren så vi alle kan rapportere den. Jeg har sett jævlige ting her på KG, men den tok kaka..... Anonymkode: 6134e...490
herzeleid Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 (endret) 6 timer siden, Warrior skrev: Gjør du? - Når du er frekk mot noen? - Når du angriper og snakker stygt om uføre? - Når du mobber noen? - Når du snakker stygt om og/eller hater et helt kjønn? - Når du angriper psykisk syke? - Når du ber noen ta livet sitt? - Når du troller bare for å være ekkel mot andre? Jeg har sett alt av det her inne. Folk som får stygge kommentarer i trådene sine. De fortjener det ikke! På et jævla forum som er mest kvinner.. Ja mange menn også. Som liksom skal være voksne mennesker. Jeg driter alltid i stygge kommentarer som er ment til meg og svarer de bare tilbake, men skal innrømme at en kommentar gikk inn på meg. Som jeg fikk i januar. Den er brent fast. Vet ikke hvorfor men det var vondt å lese det. Uansett om det var trolling eller seriøst ment. Kanskje fordi jeg vet personen egentlig har rett? Det var at de jeg var glad i hadde fått det bedre om jeg tok livet mitt. Jeg skjønner ikke hvorfor folk må skrive sånt? Føler de seg bedre av det? Er det morsomt? Er det gøy? Hadde liksom aldri trodd at noen kunne skrive noe sånt. Ikke på kvinneguiden. Kanskje ingen trøst, men jeg vil tro personer som skriver sånt har det veldig vondt når de holder på sånn, kanskje vondere enn det er for deg å lese det. Hev deg over det, og slå deg til ro med at dette antagelig er den siste personen hvis mening du trenger å ta seriøst. Og selvfølgelig hadde ikke andre fått det bedre om du tok livet ditt Endret 17. februar 2020 av herzeleid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå