Gå til innhold

Skal mann ha øyekontakt under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på med en gutt en stund nå, og tidligere har jeg kun hatt one night stands eller tilfeldige partnere kun en gang, altså aldri en fast partner som jeg har nå. 

Hver gang vi har sex har jeg øynene lukket, men her om dagen begynte jeg å lure på om dette er vanlig? Prøvde å se på han en gang å da så han meg i øynene tilbake, men følte det ble litt kleint? Å hvisste ikke om han ville jeg skulle ha de igjen eller ikke?😅

Er sikkert er utrolig dumt spørsmål, men hva gjør dere?😅

Anonymkode: fe288...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor nære man er hverandre som par. I starten av et forhold kan det føles for intimt og kleint, men i et langvarig forhold er nok det mer vanlig...

Jeg har vært med samme mann i 20 år, vi kan se hverandre i øynene men også ha dem lukket. Jeg foretrakk det første i mange år da vi var yngre..

Anonymkode: bc0a1...c57

• Liker 2
Skrevet

Blir det ikke litt kjedelig å ha øynene lukket mens du har sex? Da ser du jo ingenting. Hehe

Og nei, jeg pleier ikke å ha øynene igjen når jeg har sex. Ihvertfall ikke i lengre perioder

Anonymkode: 33e7b...147

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke litt kjedelig å ha øynene lukket mens du har sex? Da ser du jo ingenting. Hehe

Og nei, jeg pleier ikke å ha øynene igjen når jeg har sex. Ihvertfall ikke i lengre perioder

Nei har virkelig ikke tenkt over det føre nå. Har bare lukket øynene automatisk. Men kanskje jeg skal prøve å ha de åpne neste gang!

Skrevet

Har du problemer med å holde øyekontakt sånn ellers også? Har du autisme/Asberger? 

Anonymkode: fb081...52b

• Liker 1
Skrevet

Tar man bort én sans, altså lukker øynene, kan de andre sansene forsterkes. Så "ting" kan jo føles litt mer intenst om man har øynene igjen, men å ha de lukket hele tiden kan jeg ikke tenke meg er noe særlig.

Men folk får nå holde på som de vil... Det er jo også noen som ikke liker å ha lyset på når de har sex eller bare har sex i misjonærstilling

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har holdt på med en gutt en stund nå, og tidligere har jeg kun hatt one night stands eller tilfeldige partnere kun en gang, altså aldri en fast partner som jeg har nå. 

Hver gang vi har sex har jeg øynene lukket, men her om dagen begynte jeg å lure på om dette er vanlig? Prøvde å se på han en gang å da så han meg i øynene tilbake, men følte det ble litt kleint? Å hvisste ikke om han ville jeg skulle ha de igjen eller ikke?😅

Er sikkert er utrolig dumt spørsmål, men hva gjør dere?😅

Jeg liker 50/50. Er det hele tiden er det freaky, er det ikke noe i det hele tatt blir det også feil for meg. 

• Liker 2
Skrevet

Men ligger du bare der da eller?

Er jo normalt å se på personen, prate litt, alt når man bytter stillinger, og pusler mellom piv sexen.

Anonymkode: 35deb...d1d

Skrevet

Med "tilfeldige" partnere, så har jeg ofte øynene lukket, hvis det er i stillinger der man ser rett på hverandre. 

Nå i fast forhold, hvor jeg er dødens forelsket, så har jeg de mye oftere åpen, da det å se den andre og reaksjonene gjør det deiligere for meg.

Anonymkode: 83b0f...ce3

• Liker 1
Skrevet

Jeg lukker ofte øynene, men det går helt naturlig. Handler ikke om at det er kleint for vi har vært sammen i mange år. Men det er ikke sånn at jeg holder øynene lukket hele tiden, mer mot slutten kanskje.

Anonymkode: f8c1b...50b

Skrevet

Jeg gjør en god blanding. Øynene åpne fordi jeg blir tent av det jeg ser, og øynene lukket for nyte følelsen i kroppen enda bedre. Mot orgasme må jeg lukke øynene. 

Anonymkode: c0e14...a33

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alltid øyekontakt når jeg suger han, gjerne ellers også hvis posisjon tillater ;) 

Men du spør "skal man", man "skal" ingen ting men tror mange foretrekker en viss grad av øyekontakt. 

Endret av LeneXCII
  • Liker 3
Skrevet

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør en god blanding. Øynene åpne fordi jeg blir tent av det jeg ser, og øynene lukket for nyte følelsen i kroppen enda bedre. Mot orgasme må jeg lukke øynene. 

Anonymkode: c0e14...a33

Turn on!🙂

Anonymkode: 01cfd...ccc

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du problemer med å holde øyekontakt sånn ellers også? Har du autisme/Asberger? 

Anonymkode: fb081...52b

Herregud så unødvendig og generaliserende kommentar. 

Hilsen ei med høytfungerende autisme og som er god på øyekontakt :) 

Anonymkode: 9d51e...509

• Liker 6
Skrevet

For meg er det et stort turn-on å se partner i øynene under sex. Så lenge du ikke blir veldig selvbevisst og ikke klarer å flytte fokus utover, så er det jo ikke noe problem. Har et inntrykk av at det er et problem om man er veldig usikker på seg selv. 

• Liker 2
Skrevet

jeg har autisme, og prøver å unngå andres øyner. men når jeg har vært intim så så jeg på mannen, men de så aldri på meg. gjør vondt.

Skrevet

Ja, men bare i brunøyet.

Anonymkode: fd4b7...87b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men bare i brunøyet.

?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

?

Vet du ikke hva brunøyet er? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du ikke hva brunøyet er? 

Sorry, var litt rask... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...