Gå til innhold

Anastasia Beverly Hills Brow Powdee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne og kan anbefale den? 

Jeg bruker dip brow pomade fra samme merke, men sliter med at jeg synes den blir for kraftig, selv om jeg har lyseste farge og forsøker å bruke lite med lett hånd. Brow powder er kanskje lettere å legge diskret på, sånn at resultatet ser mest mulig naturlig ut? 

Anonymkode: 220fb...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager feil i overskriften, det skal selvsagt stå powder. 

Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale Brow Powder til de som har fyldige og fine bryn fra før  Har du lite hår, velg helst Brow Pomade. Husk bare at begge produktene kan brukes på forskjellige måter😉 

Endret av Little Black Brush
Skrevet
17 minutter siden, Little Black Brush skrev:

Jeg vil anbefale Brow Powder til de som har fyldige og fine bryn fra før  Har du lite hår, velg helst Brow Pomade. Husk bare at begge produktene kan brukes på forskjellige måter😉 

Jeg har ok farge, men veldig lite fylde i brynene, så derfor fyller jeg dem inn daglig. Det er vel også derfor jeg synes pomade blir litt slitsomt, for den krever at man er nøyaktig, og bruker tid. 

Hva mener du med at begge disse produktene kan brukes på forskjellige måter? Jeg har sett flere tutorials på begge, og kan ikke si jeg har sett så mange måter å bruke dem på. 

Skrevet

Klarer du å sende meg bilder av dine bryn? Det blir så mye lettere for meg å hjelpe deg😉

Effekten er også avhengig av kost du bruker og mengde av produkt du har på kosten😊

Du kan finne meg på Insta/FB: littleblackbrush.no 

Bare send meg bilder i PM😉🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...