Eplesmil Skrevet 9. juni 2005 #1 Del Skrevet 9. juni 2005 HEI. Jeg er to barns mor, og grubler veldig på dette med stoffskiftet. Jeg har selv Struma / lavt stoffskifte. Dette slo ut føste svangerskapet mitt. Nå har jeg begynnt å tenke veldig mye på om barna mine kan få dette, om det er arvelig om barn kan få det, eller om det vil slå ut på de når de blir eldre???? Jeg kan har ikke sett noen tegne som tyder på at de har det. Er det noen som vet noe om dette, med barn og stoffskifte ? Hilsen Eplesmil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 9. juni 2005 #2 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har hatt struma, men det har ikke min mor, mormor og farmor. Kjenner heller ikke til noen lenger bakover i leddet som har hatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 9. juni 2005 #3 Del Skrevet 9. juni 2005 Mamma har lavt stoffskifte og struma, det har også bestemor og oldemor. Jeg blir sjekket årlig, så jeg vil vel tro at det er en viss fare for at det arves ja.. (Jeg er forøvrig 23 nå, og har enda ikke lavt stoffskifte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2005 #4 Del Skrevet 10. juni 2005 Søsteren min, mamma, mormor, mammas søstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå