AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Jeg klipte sønnen min selv, han er 2 år. Har ikke råd til å ta han med til frisøren akkurat nå. Var ikke lett for han satt ikke stille, så ble ikke helt perfekt. Men helt greit. Far betaler ikke bidrag, men å ringe meg å kjefte på meg for at klippen var stygg det kan han.. Ikke nok med det så må jeg betale felles lån for far har ikke råd påstår han.. Har jeg rett i å bli sur på han for det ? Jeg mente at hvis han syntes det var så stygt så fikk han betale for frisøren selv. Tanken min var å rette det opp senere når jeg får lønning. Ang bidraget så ligger det inn til nav for behandling på 5 mnd nå.. fortvilet alenemor med dårlig råd. Anonymkode: 26cbc...034
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Jeg tror det beste du kan gjøre er å la det fare. Ikke gidd å bli sur. Bare himle litt med øynene, tenke at den fjåtten kan klippe håret til to-åringen selv om han tror han gjør det bedre, og la det gå. Felles lån bør du snarest mulig løse opp i. Veldig dårlig idé å dele lån, med noen man ikke en gang kan diskutere barneklipp med. Anonymkode: 768bf...6bf 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det beste du kan gjøre er å la det fare. Ikke gidd å bli sur. Bare himle litt med øynene, tenke at den fjåtten kan klippe håret til to-åringen selv om han tror han gjør det bedre, og la det gå. Felles lån bør du snarest mulig løse opp i. Veldig dårlig idé å dele lån, med noen man ikke en gang kan diskutere barneklipp med. Anonymkode: 768bf...6bf Vanskelig å løse opp i lånet da det er jeg som er ansvarlig.. vurderer å kalle han inn for forliksrådet og kanskje få noe ut derfra.. blir bare så forbannet over at han klager over sånt små dritt som en hårklipp. ts Anonymkode: 26cbc...034
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 La det gå, han er åpenbart en sær dott. Eller oppfører seg iallefall som en. Ja, la han betale frisør da eller klippe det selv, men ikke bruk energi på å bli sur. Anonymkode: 0a0d1...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå