Gå til innhold

Onani og orgasme, et spørsmål om liv eller død - føler du noe ansvar for å holde din mann i live?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/11203460/

I følge denne legen trenger menn minst 20 orgasmer i måneden for å forebygge kreft. 

Føler dere damer noe ansvar eller behov for å hjelpe deres stakkars mann med dette? For å holde han i live? 

Anonymkode: f877b...af8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/11203460/

I følge denne legen trenger menn minst 20 orgasmer i måneden for å forebygge kreft. 

Føler dere damer noe ansvar eller behov for å hjelpe deres stakkars mann med dette? For å holde han i live? 

Er nok svært få damer som orker å ha sex 20 ganger i mnd, så menn må nok forebygge mestparten selv.😅

Anonymkode: 12013...d26

• Liker 2
Skrevet

Vel, hadde jeg hatt en mann hadde jeg fint klart å hatt sex så mange ganger. Har høyt sex drive. Hadde blitt vill tiger sex her i gården he he

• Liker 1
Skrevet

Hva med en hjelpende hånd da? Hvis man ikke vil ha sex.. 

Kanskje unngår den stakkars mannen også senebetennelse, hvis man deler litt på byrdene 😁

Skrevet

Er ikke dette overkommelig, da? Mannen min og jeg er i begynnelsen av 50-årene og har vært sammen i ca 30 av dem. Vi har i snitt sex et par ganger i uken. Tett oppunder ti ganger i måneden, altså. Da er vi halvveis. Hvis han onanerer en gang eller to pr. uke i tillegg - noe han gjør - er vi jo ganske nær målet.

• Liker 4
Skrevet
42 minutter siden, Hunmedham skrev:

Er ikke dette overkommelig, da? Mannen min og jeg er i begynnelsen av 50-årene og har vært sammen i ca 30 av dem. Vi har i snitt sex et par ganger i uken. Tett oppunder ti ganger i måneden, altså. Da er vi halvveis. Hvis han onanerer en gang eller to pr. uke i tillegg - noe han gjør - er vi jo ganske nær målet.

samme her. vært sammen i 20 år.. 2-3 ganger i uka. Før hadde jeg mer overskudd, da kunne det bli daglig i perioder, men nå orker jeg ikke mer enn 2-3 ganger per uke..

Anonymkode: 1970f...79d

• Liker 1
Skrevet

Kanskje NAV burde gi denne på blå resept? 

https://www.orion-erotikk.no/artikkel/suck-o-mat-05871760000

Skrevet

Lurer på om TS er interessert i koblingen mellom husarbeid og stressrelaterte helseplager hos ektefelle. Og om han har tatt innover seg at korrelasjon prostata kreft er motsatt i ung alder, så du har vel lagt sterke begrensninger på deg, da?

Anonymkode: f8234...7c9

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, det vil jeg ikke påstå at jeg gjør. Jeg ligger med ham fordi jeg liker orgasmer selv, og helt ærlig så er det dem jeg er ute etter. Jeg er ikke en av disse hel uselviske kvinnene mange menn drømmer om :) 

PS: jeg synes jo det er fint at han lever da. Han er en bra fyr!

Endret av youcancallmejune
  • Liker 2
Skrevet

Hehe, jeg er ikke bekymret for min del, men det er jo også mange andre gode fordeler med onani både for kvinner og menn. Impotens er vel kanskje et like stort problem forårsaket av for lite aktivitet, så hvorfor ikke la partneren få onanere så mye de vil? At noen får onanere er jo bedre enn at noen må onanere i skjul, hvorfor ikke være åpen å snakke om fordelene med onani?

En dag sex, neste dag onani/sexleketøy, så en dag pause funka for oss🙄

Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Hehe, jeg er ikke bekymret for min del, men det er jo også mange andre gode fordeler med onani både for kvinner og menn. Impotens er vel kanskje et like stort problem forårsaket av for lite aktivitet, så hvorfor ikke la partneren få onanere så mye de vil? At noen får onanere er jo bedre enn at noen må onanere i skjul, hvorfor ikke være åpen å snakke om fordelene med onani?

En dag sex, neste dag onani/sexleketøy, så en dag pause funka for oss🙄

La partneren onanere? En helt ukjent problemstilling. Min utfordring et at min mann ikke vil onanere, han vil bare ha sex med meg. Noe som legger et stort press på meg, siden hans sexlyst er mye høyere enn min.

Anonymkode: 47653...eb2

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

La partneren onanere? En helt ukjent problemstilling. Min utfordring et at min mann ikke vil onanere, han vil bare ha sex med meg. Noe som legger et stort press på meg, siden hans sexlyst er mye høyere enn min.

Ja selfølgelig, det er noe av det første jeg spør om ved valg av partner, åpenhet om sine seksuelle ønsker og fantasier. Jeg har bestandig tillat dama å ha sexleketøy, det er fordi jeg vet at de gjør det og det er viktig å tilfredstille seg selv.

Press og egoisme gir deg iallefall ikke noe mere sexlyst. Ulik sexlyst kan det  jo være mange årsaker til, da må man jo være åpen, ærlig og prate ut om ting...

Skrevet
7 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja selfølgelig, det er noe av det første jeg spør om ved valg av partner, åpenhet om sine seksuelle ønsker og fantasier. Jeg har bestandig tillat dama å ha sexleketøy, det er fordi jeg vet at de gjør det og det er viktig å tilfredstille seg selv.

Press og egoisme gir deg iallefall ikke noe mere sexlyst. Ulik sexlyst kan det  jo være mange årsaker til, da må man jo være åpen, ærlig og prate ut om ting...

Haha, det hadde jeg særlig spurt om "lov" til... 

Anonymkode: 96c74...1ff

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det hadde jeg særlig spurt om "lov" til... 

Haha kan du si ja, du kan gjerne ha kleskapet fullt for min del😂

Skrevet

«Ta på din egen maske før du hjelper andre» er mitt motto. Så jeg sørger for meg selv😊

Anonymkode: 2f877...19e

• Liker 1
Skrevet

Absolutt! Her i forholdet er det mannen som tar mest avstand til sex egentlig.. så JEG kunne gjort det hver dag og flere ganger om dagen jeg, men for han holdet det med ca hver 14 dag virker det som:)

Anonymkode: 89131...c03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...