Tussilussi86 Skrevet 17. februar 2020 #1 Skrevet 17. februar 2020 Noen som har erfaring med noen av disse sovemedisinene uten resept? Valerina forte Valerina natt Lunixen Sedix Sliter en del med søvn for tiden og tenkte prøve ut en av disse. Noen med erfaring? Jeg får f.eks heftig hangover av vallergan, så hvis noen har prøvd ut et av disse over og opplevd hangover så skrik ut. Orker ikke hangover! 😳
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #2 Skrevet 17. februar 2020 Jeg har ikke forsøkt noen av dem, men får jeg lov til å anbefale selvhjelpsprogrammet til psykolog Magnus Nordmo? Det ligger også et program i menyen der for langvarige søvnvansker. https://nhi.no/psykisk-helse/kognitiv-terapi/kortvarige-sovnvansker/kortvarige-sovnvansker-selvhjelpskurs/ Anonymkode: 199a8...649
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #3 Skrevet 17. februar 2020 Du må ta valergan og slikt tidlig på kvelden for å unngå hangover. Type 19:00 hvis du legger deg 23:00 Anonymkode: 32be9...8bd
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #4 Skrevet 17. februar 2020 Jeg bruker melatonin, og det funker. Får den riktignok på resept, men det er ingen fare for avhengighet eller noe slikt (kroppen produserer selv melatonin). Får ingen hangover heller (opplevde dette på vallergan). Det står på pakningen at tabletten skal tas 1 time før legging, men jeg må ta den 2-3 timer før for at den skal «kicke» inn tidsnok. Anonymkode: c6f9c...1ce
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #5 Skrevet 17. februar 2020 6 timer siden, Tussilussi86 skrev: Noen som har erfaring med noen av disse sovemedisinene uten resept? Valerina forte Valerina natt Lunixen Sedix Sliter en del med søvn for tiden og tenkte prøve ut en av disse. Noen med erfaring? Jeg får f.eks heftig hangover av vallergan, så hvis noen har prøvd ut et av disse over og opplevd hangover så skrik ut. Orker ikke hangover! 😳 jeg går riktignok på en liten dose truxal, som er et antipsykotika som brukes som sovemedisin når det tas slik jeg bruker deti små doser. , men ellers tar jeg i tillegg vallerina forte tre tabletter. Kombinasjonen fungerer veldig bra for meg. Jeg vet ikke hvordan jeg ville sovet på vallerina forte alene, men jeg sover bedre på denne kombinasjonen enn når jeg bare tok truxal alene, det er sikkert. Selv om jeg er den første til å være skeptisk til naturmedisiner egentlig. Ville gått for vallerina forte før vallerina natt da den er sterkere tror jeg om en kan si noe slik om disse .sedix har jeg prøvd men det funket ikke det minste. Ellers kjøper jeg vallerina forte i sverige nåpr jeg har sjanse til det, 100 kroner å spare, eller på 123 apotek. Lykke til! Anonymkode: 12805...189
Snekkerfruen Skrevet 17. februar 2020 #6 Skrevet 17. februar 2020 Blir også hangover av vallergan, tar 2 mg circadin ca kl 20, sover som en sten kl 222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå